21 Aralık 2013 Cumartesi

THE BALM SCHWİNG EYE LİNER

                                                              Selamlar :))


 Sizlere aşk yaşadığım bir eye linerdan bahsetmek istiyorum. Makyajı seven hatunların vazgeçilmezi olan
Gratislerde satılan The Balm markasınn Schwing Eye Linerı.

 Yine her zamanki the balm ambalajı eğlenceli. Uzun bir sapı var, kullanım açısından çok pratik bu yönüyle. Ucu fırça değil, ince keçe. Ben fırça uçluları çok iyi kullanamıyorum, hemen bozuluyor. Bu eyeliner kaç zamandır elimde herhangi bir bozulma olmadı ucunda.
 Almadan önce aklımda soru işaretleri vardı, ucunun çok ince olması sebebiyle kullanabilir miyim diyordum? Ama iyi ki almışım,ucunun çok ince olmasına rağmen ister kalın, ister ince çizgi çekebilmemize olanak sağlıyor.
 Renk bildiğimiz kömür siyahı. Kalıcılık süper. Kuruma hızı çok güzel. Temizlenmesi de bir o kadar kolay. Bir gün iki makyajımda eye linerım eşit olmadı ve kulak çöpünü ıslatıp sildim hemen çıktı beni zorlamadı. Akşamları ise özel olarak göz makyajımı silmeden,yıkama jeliyle yüzümü yıkayınca bile çıkıyor.


Fiyatı tam hatırlamıyorum ama 22.50 TL olması lazım, ama en güzel %50 indirim döneminde denk getirip almak. Severek kullandığım bir eye liner. Bitince tekrar tekrar alınacak :) Elimde başka eye linerlar olmasına rağmen bunu bırakıp onlara geçemiyorum ://
                                              xoxo

19 yorum:

  1. Favorilerimden ve çok bereketli bi ürün.Of ya şimdi bereketli dedim ya hemen biter bi kaç güne :D

    YanıtlaSil
  2. Bende şimdi senin yazından sonra bitmesinden korktum :D

    YanıtlaSil
  3. Eyeliner çekme özürlü biriyim daha doğrusu üşeniyorum.Her seferinde bunu alıyım alıyım diyip almıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim dönemine denk getirip bir şans vermelisin bence :)

      Sil
  4. eyelıner özürlüyüüüüüüüüüüüüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyleydim ve jel eyeliner ile alıştım canım, bir dene bakalım :)

      Sil
  5. Bende böyle uçluları seviyorum :) golden rose dipliner var bende, aynı tarif ettiiğin gibi kuruması, siyahlığı, çıkarması kolay :) bende az önce sürdüm ve senin yazına denk geldim :) Elimdeki bitince birde bundan deneyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de golden rose var yedekte bekliyor :) bu bitince ona geçeceğim, bir de onu deneyelim bakalım :) Bu tarz uçlar kullanım açısından pratik bence de.

      Sil
  6. Eye liner kullanmak yerine en çok ben kalem çekmeyi seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende siyah kalemi göz kapağıma sürmekten hoşlanmıyorum :/

      Sil
  7. Üşenmeyip sürersen harikalar yaratır eyeliner :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde üşenmiyorum çünkü the balm eye liner çok pratik geliyor bana.

      Sil
  8. Bu indirimde ilk aldığım ürün oldu fiyatı 26 TL indirimle 13 TL olarak aldım. Gerçekten aşk yaşanacak bir eyeliner The Balm oluncada ayrı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullanın :)
      Bende çok severek kullanıyorum ve çok bereketli bir ürün halen bitmedi.

      Sil
  9. canım gratise pazartesi gitsem HOT MAMA yı bulabilir miyim acabaa :)

    YanıtlaSil
  10. Bu eyeliner dan 2 kutu bitirdim çok memnunum bende :) buarada takibe aldım bende beklerim sedosun.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ikinci kutuya başlamak üzereyim :)
      Hemen geliyorum bloguna

      Sil
  11. Çok merak ettim şimdi bunu o kadar güzel anlatmışsınki:))

    YanıtlaSil