22 Aralık 2013 Pazar

Cümle Tamamlama Mimi

                                      Selamlar :))



Canım arkadaşım MERVE beni mimlemiş. Hemen başlıyorum.

1. Elimden gelse, geçmiş yıllarıma dönerdim ://

2.Kendi kendimi kontrol etmekte zorlandığım konu duygularıma hakim olamamak

3.Beni en çok kaygılandıran şey ölüm acısı,bir evladın anne babasını kaybetmesi, yada anne ve babanın evlat acısı yaşaması. Kaygıdan ziyade korku boyutundayım galiba

4.Hayatımın en kötü anı babamı kaybettiğim andı :(

5.Yalnızken kendimi dinliyorum, ağlıyorum

6.Nefret ettiğim insan sayısı o kadar fazla ki hepsinin..... :) Yalancı,riyakar..

7.İşim memnun olmasam da Allah'a şükür

8.Kadınlar \ erkekler bir elmanın iki yarısıyız birbirimizi tamamlayan

9.Hayat yaşanması gereken bir sınav gibi ve hayat aslında kocaman bir hiçlik

10.Çocukken çok daha mutluydum

11.Başkalarının zayıf tarafı diğer insanların basamağı olmamalı. herkesin vardır çünkü bir zayıf noktası

12.Yalan söylemek aslında insanın kendisine zarar veren bir durumdur

13.Her şey kötü gittiği zaman dua ederim

14.Geceleri sadece uyurum :)

15.Başkalarına göre ukala ve sinirliyim ama tanıdıkça ön yargıyla yaklaştıkları ortaya çıkar

16.Kurtulmak istediğim korku hayvan fobim

17.Bazen düşünüyorum da çok şükür yaşadığım hayata

18.En çok utandığım şey galiba yok yani şuan düşündüm düşündüm ama hatırlayamadım

19.Keşke ben hep mutlu olsaydım ailemle

20.Anlamıyorum insanlar nasıl bu kadar mal olup ülkemizde olan şeylerin farkına varmıyorlar ve halen koyun gibi dinsizlerin peşinden din uğruna koşuyorlar..

Bu mimi bende
Saklı bahçem
Mavi dükkan
Kedimin hobi defteri ne gönderiyorum :))
                                                      xoxo


4 yorum:


  1. Kıyamam Senacığım..
    Evet babalarımızın vefatı en zoru dimi..
    Allah nurlar içinde yatırsın inşallah ne diyelim kardeşim..
    Hepişmizin gideceği yer orası. Allah cennette buluşmayı nasip etsin bizlere..
    Kardeşimleri bu akşam gönderdik..
    İnşallah ayarlayıp Ankaraya gelmeye çalışacağım..
    Zaten kulaklarını da çınlattık..:))
    Son cevabına bittim ama arkadaşım..
    O mallar ülkemizde var olduğu sürece daha bizim başımıza çoooook işler gelir..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ablacığım, mekanları cennet olsun :(
      Seni merak ediyorum ve gelmediğim her gün içki stokum azalıyor :)
      Bu mallar yüzünden zaten bu haldeyiz ablacağım Allah sonumuzu hayır etsin

      Sil
  2. bende babamı kaybettim cnm. Allah rahmet eylesin.
    mimini okurken bazen aynı cevapları verdim içimden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım çok sağol Cennet olsun mekanları..

      Sil