9 Ocak 2014 Perşembe

BENEFİT THEY'RE REAL MASKARA

                                                                       Selamlar :))

Soğuk algınlığı ile mücadele ediyorum ve bu sebeple hafta başından beri çok bir yazı yazamadım, gerçekten çok halsiz ve bitkindim. Aslında bu yazıyı pazartesi yazmak istiyordum ama malesef istediğim gibi olmadı, pis virüs yakamı bırakmadı.

 Benefit markası bir çok kadının vazgeçilmez kozmetik adresi. Ben Daha önce hiç bir ürününü kullanmadım. Kalite olarak çok bilgim yok ama şişirme fiyatlara gıcığım. Herkes tarafından çok sevilen they're real maskarası da bana Sephora etkinliğinden geldi. Bu fotoğrafta göz makyajımı yaptım ve rimeli sürmeden kirpiklerimi çektim.

 Burada ise they're real maskara uygulanmış halini görüyorsunuz.


 Kirpikler üzerinde ki etkisi bu iki fotonun yan yana gelmesiyle daha net anlaşılıyor galiba. Takma kirpik etkisi diyorlar galiba buna. Ben yine her zaman olduğu gibi tek kat uyguladım rimeli.Kirpikleri uzatmada başarılı bir rimel bence.
 Kirpiklere dolgunluk vermiyor ama, öyle bir beklentiye girmemek lazım :))
Plastik bir fırçaya sahip ve ben bu rimelin sürmesini,fırça yapısını sevdim. Plastik kıllı fırçalar bana göre kirpikleri ayırmada daha bir usta. Rimelin satış fiyatını bilmiyorum :(( Ama zaten tekrar almam ben, çünkü daha uygun muadili mutlaka vardır :))
Yinede bu hafta hep bunu sürdüm ben. Rimelin bir artısı daha var benim için bugün mesaide bir hasta yakınıyla tartıştım ve çok ağladım, bildiğiniz sinir krizi geçirdim ve o da ne rimelim akıp bulaşmadı dökülme yapmadı :)) bu işte bir güzel sebep bu rimeli sevmek için.
xoxo

11 yorum:

  1. Kirpiklerin kaşlarına değmiş yani daha ne olsun benim kirpiklerim hiç değmiyor böyle ne sürsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım aileden gelen bir uzunluk var bizde :)

      Sil
  2. Waoww kirpiklerini ne kadar uzatmış öylee..Aklıma girdi valla rimel :)

    YanıtlaSil
  3. KİRPİKLERİN ÇOK GÜZEL

    YanıtlaSil
  4. Bnde bunu çok merak ediyorum. fakat burada bulman ne mümkün. Öğrenci bütçemle de internete ya da çeşitli temin yollarına başvurmam ne mümkün :)
    Sanırım seninki mini boy...
    Ama bence çok da iyi durmuş sende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım minik boy, normalde bende almam ama bu fiyata bir rimel.
      Teşekkür ederim

      Sil
  5. ne güzel bir rimelmiş bu, takma kirpik gibi ne güzel olmuş <3

    YanıtlaSil
  6. süper durmuş kuzum ama gerçekten bende şişirme fiyatlara uyuz oluyorum haklısın

    YanıtlaSil