30 Ocak 2014 Perşembe

EKOZ KOZMETİK La Casa De Los Aramos DOLAP KOKUSU

Selamlar :))

Bugün Ekoz Kozmetik ten harika kokulu bir paket aldım. 
Watsons, Gratis, Migros gibi bir çok mağazada ürünlerine ulaşabilirsiniz yada internetten online olarak sipariş verebilirsiniz.
Paketi açtığım an mis gibi bir koku geldi burnuma, bakalım nelermiş.Bana gönderilen ürünler  La Casa De Los Aramos. 


dolap kokusu
 Tavşanlı bir çekmece kesesi. Hafta sonu Gratiste inceleyip kuzenime almıştık, bana sürpriz olarak gelmesi çok hoşuma gitti :) Kokusu müthiş. Bebeklerimizin kıyafetlerinin bulunduğu çekmece ve dolaplara çok yakışacaktır.

La Casa De Los Aramos
Lavanta kokulu dolap içi askısı. Daha öncede bunu alıp kullanmıştım. Tekrar kullanacak olmam çok güzel.

 La Casa De Los Aramos
 Marsilya sabunlu koku.Değişik ferah bir kokusu var sevdim.

ekoz kozmetik
Vanilyalı dolap kokusu.
Benim favorim vanilyalı koku ve tavşanlı koku :)
Bu güzel kokulu hediyeler için Cem Bey ve Ekoz Kozmetik' e çok teşekkür ederim.
Sizlerde çamaşırlarınızın ve dolaplarınızın misler gibi kokmasını arzu ediyorsanız Ekoz Kozmetik sitesine ışınlanın derim.

12 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım :))

    YanıtlaSil
  2. Ben pek dikkat etmemistim bunlara ama bir dahaki sefere mutlaka bakicam gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bakmalısın canım, seveni çok ürünlerin.

      Sil
  3. Ooh mis gibi kokla kokla dur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinde yakından koklamayın diyor ama ben herkesin burnuna soktum :)

      Sil
  4. Tavşanlıya bayıldım :) Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güzel tavşancıklar senin olsun canım, teşekkür ederim

      Sil
  5. Vanilyalı olan benimde favorimmm :) Dolabı değil tüm odayı kokutuyor ya muhteşemmm. Güle güle kullan kelebeğimm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim, teşekkür ederim canım.

      Sil
  6. lavantalıyı da bana hediye etti güzel arkadaşım çok güzeller...

    YanıtlaSil