28 Aralık 2013 Cumartesi

Pastel Oje

                                      Selamlar :))
Bugün sizlere göstermek istediğim oje Pastel 05 numara. Şeker bir pembe renginde ama içinde minik sarı simler var gibi ışıl ışıl. Tesadüf eseri görüp aldığım bu ojenin rengine bayıldım.

 Ojelerin kuruma hızı gayet güzel, tırnaklarıma her zamanki gibi iki kat sürdüm. Opak yapısı beni mutlu ediyor, tek katta da kapatıcılık güzeldi.
 Fotoğraflarda çok belli olmasa da hafif simleri içinde ışıl ışıl oluyor gün ışığında. Üzerine parlatıcı sürmediğim halde 2 gün tırnaklarım da kaldı soyulmadan. İş yerinde sürekli elimi yıkadığımı ve alkollü dezenfektan kullandığımı da düşünürsek gayet başarılı.





Ben bu ojeyi çok sevdim :)
                                                                        xoxo

4 yorum:

  1. Rengi çok hoş. Bir de gün ışığında görmek lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha ki sürmem de çekerim fotosunu canım. Çok yoğun çalıştığım için gün ışığına ben bile çıkamıyorum :(

      Sil