18 Aralık 2013 Çarşamba

Ne Sürdüm?

                                              Selamlar :))

Bloga çok fazla yazı giremiyorum. Çünkü ben yazılarımı iş yerinde yazıyordum ve geçtiğimiz hafta iş yerinde yerim değişti. Artık bilgisayar başında değilim ve dolayısıyla yazı yazmaya vaktim olmuyor. Elimden geldiği kadar blogu güncel tutmaya çalışıyorum ve her yoruma cevap yazıyorum.
Makyaj ve ojemi göstermek istiyorum sizlere bugün. Bakalım beğenecek misiniz?


 Gözlerimde siyah ve  altın ışıltılı bronz sarıyı bir arada kullandım, iki renk makyajı seviyorum ve gölgeli makyajlarda favorim siyahtır. Kahverengi gözlerde siyahı severim ve esmer bronz tende de altın ışıltılı rengi çok yakıştırırım.




 Çok fazla kendi fotoğrafımı çekmeyi beceremiyorum, varsa püf noktası lütfen benimle paylaşın kızlar :))
Altın ışıltılı bronz kahve ve siyah iş yerindeki çalışma kıyafetime çok uyuyor ve sıradanlıktan çıkarıyor beni. Genelde kullandığım tarz bu makyaj oluyor.

 Bu hafta 2 gün tırnağımda olan ojeler ise China Glaze ve Essence. İki ojede simli ve ışıl ışıl.


 Simli ojeleri tırnaktan çıkartmayı nefret ediyorum ama sürmeyi de bir o kadar çok seviyorum.



Tırnaklarıma bu şekilde uyguladım ve her iki ojeyi de çift kat sürdüm.
 Bu tarz bir manikürü arkadaşım Merve' de gördüm ve hemen bende bir benzerini uygulamak istedim. Buradan ilham için Merve'ye teşekkürler :)
xoxo

11 yorum:

  1. Makyajında kullandığın renkler benim favori renklerim hayat kurtarıcı renkler her kiyafete uyum sagliyor bu iki :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni bölümün hayırlı olsun o zaman canım. Göz makyajı da güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. @Ebru
    Bende seviyorum bu tarz renkleri hayat kurtarıyor..
    @Sevda s
    Teşekkür ederim canım :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. gözde iki farklı ton yan yana çok hoş duruyor kesinlikle <3

    YanıtlaSil
  5. hepsi bi harika ojelere ayrıca bittim essencenin ojelerini çok seviyorum bu rengini sende gördüm ilk defa bende alıyım çok beğendim simli ojeleri fazla beğenir oldum bu sıralar yılbaşı havasına girdiğim için sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yeni yıl moduna girdim canım. Gratisten aldım ojeyi ama ne zaman aldım tam hatırlamıyorum. Duruşu falan harika :)

      Sil
  6. Çoook güzel olmuş canım ya bayıldım ojelerine aynen simliler muhtesem oluyor ama cıkartması da işkence ...Ojeleri koyu renk ustunde ıstıoruzz bir dee ::)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam sen renkleri belirle pazartesiye uygun olarak süreyim tatlım :)

      Sil
  7. altın ışıltıları çok severim, gümüşleri de, morları da :)) hmm sanırım hepsini çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim hepsini :)
      Teşekkür ederim hazelciğim

      Sil