29 Aralık 2013 Pazar

ROSSMANN İNDİRİM ALIŞVERİŞİ

                                               Selamlar :))
Her yerde yeni yıl indirimi her yerde yeni yıl çılgınlığı devam ederken ben sadece rossmanndan alış veriş yaptım, buda içinde renkli kozmetik olmayan bir alışveriş. Alice arkadaşımız ile kozmetik diyetine girmiştik ve ben halen çıkamadım galiba. Gratis ve watsonslarda kendime göre bir şey bulamadım, sadece gratisden bir banyo seti aldım ve onu sonraya sakladım :) o banyo setini de Nihan arkadaşımızın önerisiyle aldım.
Genel olarak kimse gratis ve watsons indirimlerini beğenmemiş, bende beğenmedim sadece %50 indirim beklerdim bende :)

Rossmanndan aldıklarıma gelirsek
* ısana saç spreyi
* ısana aseton
* rıval de loop yüz kremi c vitaminli
* rival de loop göz kremi
* rival de loop göz serumu
İçlerinde sadece bu güne kadar sadece asetonu kullandım. Göz kremlerini Aliceden kopya çekerek aldım,bakalım memnun kalacak mıyım?
                                                                     xoxo

14 yorum:

  1. Tatlım guzel gunlerde kullan aldıklarını. Enerji veren kremi cok merak ettim nasış bir krem tatlım o :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.
      Bende bilmiyorum şuan için kullanıp yorumlayacağım tatlım, takipte kal :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım,bende jel kıvamlı diye duyunca almadım göz kremini.

    YanıtlaSil
  3. Aldıklarını güle güle kullan :) Rival de loop ürünlerini hiç kullanmadım merak ediyorum :)
    bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim bende ilk kez kullanacağım bakalım :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım kremlerin yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmaya başladım canım, en kısa zamanda yorumlarım.

      Sil
  6. Güzel günlerde kullan rival de loop un bakım ürünlerini merak ediyorum bende.yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım güzel çıkar canım. Kullanıp yorumlayacağım en kısa zamanda

      Sil
  7. Güle güle kullan canım. Umarım memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil
  8. İndirimlerden hiç bir şey almadım kendimi kutluyorum tekrardan ama bütün aldıklarını güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cumartesi aldım bunları, başka da bir şey almadım :)
      Teşekkür ederim canım

      Sil