23 Aralık 2013 Pazartesi

2013'ten Neler Öğrendim

                                                                          Selamlar :))

Bu aralar mimlendim gidiyorum. Çok tatlı bir bloger olan Yasemin arkadaşım beni mimlemiş. Canım beni mimler de ben yapmam mı? Yasemin'in bloguna gitmek ve güzel yazısını okumak için TIK TIK

2013 senesi benim en nefret ettiğim yıl oldu. Allah tekrar böyle kötü bir zaman yaşatmasın bana ve aileme. Bu yıl benim için çok değerli olan bir adamı, babamı kaybettim. Oysa çok mutluymuşum babamla, şimdi o günleri düşündükçe mutluluğum geliyor aklıma. Babamın son günleri hep hastanede geçti diyebilirim. Şubat 2013 de bir düştü o illet hastane odalarına mayısa kadar yattı.

 Bizde kız kardeşimle 4 ay boyunca her hafta sonu hastaneye gittik, sabahtan akşam hava kararana kadar orada kaldık, her iş çıkışı hastaneye gitmeye çalıştım. Yorgunum diyemedim. 2013 senesinde ilk baharı ben göremedim,ne bahar yağmurları ne açan çiçekler.. Benim için sadece hastalık vardı. Hastane odası ve o uzun yollar. Babama moral verme çabaları, sonunun bile bile İYİ olacaksın diye yalan söylemeler.. Gerçekten zordu, yanında ağlayamıyorsun bile.

 Mesela en son 2012 de babamın doğum günümü kutladık. Bir dahası yok ve asla olmayacak. 2013 elimden babamı aldı ve bana sabretmeyi, acıya katlanmayı öğretti.

Hiç mi iyi bir şey olmadı bu pis 2013 de elbette oldu. Annem,Allah'a şükür sağlıklı ve yanımda. Kız kardeşim evlendi :)) Çok erken bir evlilik yaptı ama mutlu :)



Ben yine bekar, ben yine yalnız. 2014 de de evlenmek istemiyorum :( Galiba ben hiç evlenmek istemiyorum artık. Erkekler biraz fazla mı yalancı ne? Bu sene ben bunu gördüm. Eski sevgili illeti benimde başımda, yapışan gitmeyen 3 ayda bir arayıp bulaşan bir salak var mesela ve artık sıkıldım onun gerekszi bir şekilde barışmak istemesinden.Herkesin bir çıkarı var ve çıkarsız seveni bulmak zor. Neyse ki hayatımda uzatmalı bir sevgilim var 90+4 deyiz,ve benim aklım karışsa da onu aldatıp başkasına gitmiyorum, bu adamla sürünmeye devam ediyorum. Mutsuz muyum HAYIR, Seviyor muyum EVET peki ama sorun ne?
İlişki bir rayına oturmadı oturamadı. Onu seviyorum ama,onun eşi olmak isteyip istemediğime de emin değilim. 2014 bizim senemiz olsun ve ne hayırlı olacaksa onu yaşayalım üzülmeden. Kendisi diyor evlenelim şunu yapalım falan sonra hep bir b*k çıkıyor ://

Ve son olarak 2014 de ülkemiz için en güzel olsun, çünkü haberlerde kadın cinayetleri görmekten usandım. Devlet kadınlarımızı koruyamıyor ama ecnebi adamlara çifter çifter veriyor korumayı. Hak adalet vuku bulsun insanlık için.
Bu güzel mim için Yasemine teşekkür ve bende
Merve
Sibel 'i mimliyorum :))

31 yorum:

  1. ne denir ki.. başın sağolsun...

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet eylesin Sena. Aynı acıyı da kimseye yaşatmasın...

    YanıtlaSil
  3. Allah rahmet eylesin canım acını anlıyorum benim cok uzun zaman once vefat etti babam ama acısı yine aynı kalıyor yani azalıyor gibi ama bir bakıyorsun gozyaslarınla basbasasın ama dualarımızla ancak yanlarında olabiliyoruz biz mutluyken onlarda mutlu oluyorlar inan buna..
    umarım hayırlısı olur insallah canım cok mutlu bir 2014 yasarsın sevgiler tesekkur ederim yanıtladığın icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni kırar mıyım aşk olsun hemen yaptım :)
      Amin canım iyi dilek ve duaların için, seni anlıyorum acı geçmiyor özlem bitmiyor ama elden de bir şey gelmiyor. Allah mekanlarını cennet etsin.
      2014 hepimiz için çok güzel geçsin

      Sil
  4. Allah sabırlar varsın Sena, bugün öğlen babama araba çarpmış, çok şükür sadece bir bacak kırığıyla atlatmış, ama haberi aldığımda hissettiğim şey onu ne kadar çok sevdiğimi gösterdi bana yeniden :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken bir an durakladım ! Allah acı göstermesin canım ve babana acil şifalar diliyorum..

      Sil
    2. teşekkür ederim canım, inşallah 2014 hep güleceğimiz bir yıl olsun!

      Sil
  5. Canım mekanı cennet olsun Allah rahmet eylesin...Umarım bu sene senin için güzelliklerle dolu olur enn hayırlı seyler olur :) En kısa zamanda yapıyorum mimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım çok sağol.
      Senin için de güzel bir sene olsun canım

      Sil
  6. Kaybın için çok üzüldüm benim de hayattaki en büyük korkum sevdiklerimden birini kaybetmek. umarım yattığı yerde huzurludur sanada bolca kuvvet dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım iyi dileklerin için.
      Umarım kötü korkuların gerçek olmaz hiç :)
      Sevgiler

      Sil
  7. Canım Allah sabırlar versin, ben 1999 da babamı bu ağustosta da annemi kaybettim, acısı çok zor, iyi bilirim, sabırlar diliyorum ve 2014 ün sana güzelliklerle gelmesini dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde başın sağ olsun canım.
      Senin içinde güzelliklerle dolu bir yıl olsun canım.

      Sil
  8. Allah rahmet eylesin...Böyle acıları yaşatmasın inşallah, önümüzdeki yıllar sevdiğin, sevileceğin, ailenle olacağın çok ama çok mutlu bir yıl olur inşallah Senacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım.
      iyi dileklerin için de kocaman bir amin diyorum

      Sil
  9. Çok ağlayarak okudum..
    Allah nurlar içinde yatırsın..
    Çok ağladım çook..

    YanıtlaSil
  10. Allah sabır versin, hepimiz yaşayacağız aynı sonu, değil mi? Ben inanıyorum sevdiklerimizle bir gün kavuşacağız ve inanıyorum ki sevgili baban şuan çok güzel bir yerde, dünyadan daha güzel bir yerde...:) Hep mutlu olmanı içtenlikle diliyorum...Yeni yıl sana öyle mutluluklar getirsin ki tüm acılarını unuttursun...:)
    Sevgilerimle...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Umarım dediğin gibi bir gün çok daha güzel bir yerde birlikte oluruz.

      Sil
  11. Başınız sağolsun Allah sabır versin... Yeni yıl size mutluluklar getirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım çok sağ ol.
      Yeni yılda sen de çok mutlu ol canım

      Sil
  12. başın sağolsun canım benim iyide kötüde sevinçlerde hüzünlerde yaşamak için var yeni yıl mutluluk yeni umutlar yeni kısmetler getirsinçok öpüyorummmm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Bende seni öptümm :))
      Sevgiler

      Sil
  13. seni çok iyi anlıyorum cnm. babamı kaybedeli 5 yıl oldu. acısı hala içimde. ama hayat devam ediyor.
    yaşamaya mecburuz.
    2014 sana güzel şeyler getirsin cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlıyorum canım seni gerçekten zor.
      Senin içinde 2014 çok güzel geçsin

      Sil
  14. başın sağolsun mekanı cennet olsun allahım sizlere sabır versin ben babamı kaybedeli 8 yıl oldu ama acısı hala dün gibi yüreğimde gün gelir çocuk gibi ağlarım onun yokluğuna o acı azalacağına hep çoğalıyor umarım 2014 senin için çok çok güzel geçer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet acı malesef azalmıyor, özlem artıyor. Bende ağlıyorum :// gerçekten yaşamak zor bu acıyı.

      Sil
  15. Babanızın mekanı cennet olsun.Ben de 99 yılında kaybettim babamı.Hele bir de ben gibi baba düşkünüyseniz bir anda yapayalnız kalıyorsunuz ve o yalnızlık hiç bitmiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım, seninde babanın mekanı cennet olsun. Yalnız kaldım evet, çok seviyordum babamım :( ve babasız büyüdüm diyebilirim

      Sil