4 Aralık 2013 Çarşamba

ARALIK AYI VANİLYA KUTU

                                                                Selamlar :))
Bugün vanilya kutuma kavuştum. Beni mutlu etti mi bu ay kutu?
Bu soruya tam olarak evet diyemem.. Başkasında görüp, bana da bu gelir dediğim hello kity dipliner yerine bende betty boop dudak ürünü vardı ://


Şüphesiz ki benim en çok hoşuma giden, china glaze çatlayan oje oldu :) Tam da benim seveceğim bir renk gri. ŞAmpuan ve saç bakım kremi, el kremi ve tam boy vücut nemlendiricisi. Fotoğrafta da betty boop çok şeker bir pembe görünümünde ama malesef dudakta sadece nem ve ışıltı sağlıyor, rengini vermiyor.
Ben bu ay ki kutuyu sevmedim sevemedim. Yıl başına uygun bir şeyler bekliyordum ://


Bu arada yılbaşı çekilişim devam ediyor. Katılmak için BURAYA alayım sizleri.

                                                                             xoxo

9 yorum:

  1. Vanilya kutu bana hiç çekici gelmiyor. Hani çok uygun değil ki insan olsun desin kenara koysun. Daha özenli olmalılar bence :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevgilime aldırıyorum alice, yoksa 35 liraya hayatta değmez,biraz daha düzgün hazırlayabilirler bencede!

      Sil
  2. merhaba, tatlım pek hoşuna gitmemiş senin bu ay ki kutu ama olsun güzel günlerde kullanman dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  3. pembe ruj çok tatlı görünüyor ama renk vermemesine üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :// ya bir de benim hayal kırıklığıma bak hem hello kity çıkmadı diye üzüldüm hemde rujun renk vermemesi :)) bu ay beni delirtti vanilya kutu

      Sil
  4. merhaba canım, bu kutu nedense banada pek cekici gelmiyo sanki lilakutu daha eğlenceli gibi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lila kutuyu da ben alamıyorum. Kutu satış saatinde ben iş yerindeyim ve sisteme giremiyorum

      Sil