6 Aralık 2013 Cuma

LAVERA NATUR KOSMETİK

LAVERA MİNERAL TOZ GÖZ FARI

                                                                Selamlar :))
Bugün sizlere bloger etkinliğinde sponsor firmalardan gelen bir farı tanıtmak istiyorum. 

 Minarel makyaj trendine yakalanmış durumdayız hepimiz, ama ben mineral makyaj malzemesi ne işe yarar ne işe yaramaz bilemiyorum ve araştırmadım da çünkü çok detaycı değilim.Galiba doğal makyaj malzemesi oluyor kendileri, gözenekleri tıkamayan cildi yağlandırmayan ürünler. Bana göre çok gerekli değiller ama bu tarz ürünlerin aşığı da çok. Sizlere göstermek istediğim ürün Lavera Bio Organic Mineral Eye Shadow
Yuvarlak bir toz far bu ürün.



 Renk çok güzel bir ışıltılı altın sarısı ve ben bu tarz renklerle alışveriş yapmayı çok seviyorum, esmer tenlere yakıştırıyorum ve doğal duruşunu seviyorum. İçindeki simler çok gibi görünse de uygulama yapınca ışıl ışıl olmuyorsunuz.Bu fotoğraf flaşlı çekim.

 Bu fotoğrafta da flaşsız çekimi görüyoruz. Renk çok güzel.

 İçinde hoş tasarım bir fırçası var ve aynası bulunuyor.
Ama sürdüğüm zaman hafif bir tozutma sorunu yaşadım.
Gün içinde çizgilenme yaptı.
Akşama kadar dayanmadı ://
Rengini olduğu gibi vermedi ve çok hafif kaldı.
Tekrar alacağım bir ürün değil malesef :((
Oysa ki ben bu renkleri çok seviyorum ama bu lavera mineral fardan memnun kalmadım malesef ://
                                                                  xoxo



8 yorum:

  1. Kokusu çook kötü malesef :( yapısı hadi neyse ama tekrar alınmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmedim bende canım. Kullanımı güzel değil bende almam bir daha

      Sil
  2. Teşekkürler yazın için...Bende almayı düşünüyordum,sanırım almamam daha iyi olacak...
    sevgilerimle...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben memnun kalmadım canım rica ederim sevgilerle

      Sil
  3. Ben kapaticisini almistim icerigi cok guzel diye, ama performansi berbatti. Cope attim bitiremeden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerik şahane ama malesef dediğin gibi performans berbat..

      Sil
  4. evet herkes hem fikir olduğuna göre bende katılıyorum size=))

    YanıtlaSil
  5. Seninde bize katıldığına sevindim :))

    YanıtlaSil