9 Aralık 2013 Pazartesi

KASIM AYI BİTENLER

                                                                     Selamlar :))

Bugün Kasım ayında neler bitirmişim onlara bakalım.


 Genel olarak görüntü bu şekilde, malesef renkli kozmetik yok. Ürünlere genel olarak baktığımızda içlerinde sevmediğim yok.
Deneme boy clınıque facial soap,clinique tonik 
Deneme boy nuxe vücut peelingi ve vücut losyonu
Saç bakımı için bepanthen, evigen ve bemiks serumlar
Şelale aseton
Bioderma yüz yıkama jeli
Oriflame genital bölge yıkama jeli
Palmolive çilekli duş jeli
 Clinique cilt bakım ürünlerine merakımı duymayan kalmadı sanırım. Bu ürünlerin tam boylarını da kullanıyorum. Tam boy ürünleri de bitirdiğim zaman da daha detaylı yazısını yazacağım.

 Vanilya kutudan çıkan nuxe ürünlerine bayıldım. Peeling ve vücut losyonu kokuları çok hoştu. Peelingin kahveli olması beni ayrı cezbetti. Tam boylarını alacağım.





 Şelale aseton tırnaklarımı kuruttu tekrar bu marka almam.
 Oriflame intim jel iyi mi kötü mü bilemedim. Zararını görmedim ama faydası var mıydı bilmiyorum. Tekrar almayacağım.
 Kozmetik diyetimde bitirmek istediğim yıkama jeliydi bioderma sebuim. Geçtiğimiz ay dibinde çok az kalmıştı bu ay sonunu getirdim. Severek kullanıyorum, temizlemesinden memnunum. Elimde clinique yıkama jeli var o bitince tekrar belki bunu alabilirim, henüz karar vermedim.
 Severek kullandım mis çilek kokulu duş jelini ama şu aralar tekrar almam, elimde başka seçenekler var.
 Saçlarımın dökülmesi için kullandığım vitamin serumları. Tekrar tekrar alıyorum.İçlerinde 5 adet ampul var yani ben bunları 5 hafta kullanıyorum. Bittikçe alıyorum.

Bitirdiğim ürünler bunlardı, yine renkli kozmetik yok ://
xoxo

25 yorum:

  1. Bayada bitirmişsin hihi :) Bende bemiks'i sürekli kullananlardanım ama bepanthen ve evigeni denemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kat içine canım bepanthen ve evigen :)))
      Sevgiler

      Sil
  2. Çok bitir çook az bu tatlım :)) olsun genede iyisin ama yavvv Dm attım bir baaak ...!! (:

    YanıtlaSil
  3. Bir sürü şey bitmiş :) Kasım bitenleri dedin de ben Kasım favorilerini yazmadım bak aklıma düşürdün :D

    YanıtlaSil
  4. Bioderma Sebium aklımdaydı hep memnun kalmışsın ne güzel denemeye değer sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim canım hatta iki şişe almıştık ve tekini kardeşime verdim o da memnun :D

      Sil
  5. ya su bemiks ampul kotu kokmasa bende yapıcam da dayanamıyorum kokusuna :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koklama kız :) ben galiba alıştım bu tarz medikal kokulara hiç farkında değilim koktuğunun

      Sil
  6. Ampulleri ben de kullandım bir sefer saçlarımı çok sertleştiriyor. Sen memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende her hangi bi sertlik yapmadı Zuhalciğim, ben severek kullanıyorum bu bakım kürünü. Yoğun dökülmem var ve engelledi

      Sil
  7. Ampullerden maske mi yapıyosun yoksa başka bir kullanım şekli mi var benim saçlarımın da desteğe ihtiyacı var ama öyle yağlar yumurtalar falan süremiyorum sanki temizlenmiycekmiş gibi geliyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilık suyla yıkıyorum canım, 2 kere şampuanlıyorum ve temizleniyor, maske yapmadığım ünler tek sefer şampuanlıyorum. Hepsini bir kapta kırıyorum ve içine badem yağı, çam terebentin yağı katıyorum ayrıca,bazende yumurta sarısı hepsini saçıma sürüp bekletiyorum canım

      Sil
  8. Bir ben mi beğenmedim çilekli body butter'ı acaba. Bitsin diye gözünün içine bakıyorum ama bitmiyo:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin zevkleri farklı dedikleri bu olsa ben beğendim canım :) Annem beğenmedi ama

      Sil
    2. Aynen hayatım :) Vanilyalısına bayıldık biz :)

      Sil
  9. Bu genital temizleme ürünleri bir noktadan sonra bölgenin pH seviyesini alt üst ediyor ve bütün jinekologlar kullanılmaması için seferber olmuş vaziyette.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende almam artık, kararsız kalmıştım zaten canım :) bilgi için teşekkürler

      Sil
  10. oh bitirmişsin yeni ürünler gelsin :)

    YanıtlaSil
  11. Bebiş oh bitmiş yine çokça :) bu yağları şampuanına mı katıyorsun yoksa karıştırıp saçına mı sürüyorsun işe yarıyor mu bende mi kullansam yogun çünkü dökülmem kelleştim ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebişim hepsini saçlarıma katıyorum. Sana tarif ederim

      Sil