22 Aralık 2013 Pazar

LCN Tırnak Yağı

Selamlar :))




Bugün sizlere aylar önce vanilya kutudan gelen bir tırnak yağından bahsetmek istiyorum. LCN markasına ait bu tırnak yağını yaz aylarında çok kullanmadım, ama ayazı ve soğuğu bol Ankara'da kış aylarında bu yağı kullanmam şart oldu.


Haftada 2 gün olmak üzere tırnaklarıma sürüyorum ve masaj yaparak yediriyorum yağı. Tırnaklarımı besliyor ve tırnak etlerimi yumuşatıyor. Çok fazla tırnak bakım ürünü bilgim yok, bu sebeple lcn markasını severek kullanıyorum :)
Ojeden zarar gören tırnaklarıma iyi geliyor. Soyulup katman katman ayrılmasını ve kırılmasını engelliyor.
Sizlerin tavsiyeleri nelerdir?
                                                                      xoxo

6 yorum:

  1. Nerelerde satılıyor bu tatlım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana vanilya kutudan gelmişti tatlım. Ojesini de Merve yolladı, Ankara'da nerelerde var bilmiyorum :(

      Sil
  2. Tırnak bakımı Ankara için gerçekten şart :)

    YanıtlaSil
  3. guzel bir urune benziyormus denemek lazım:)
    lapitakın manikur kremi ve otacının kremide oldukca iyi gelmisti tırnaklarıma onerebilirim:)
    mimledim seni bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim tatlım, bende senin tavsiyeleri not aldım, bu bitince bakarım onlara :)

      Sil