30 Aralık 2013 Pazartesi

Etkinlik Hediyem

                                                                      Selamlar :))

Ceren (mavi dükkan) arkadaşımız bir yıl başı etkinliği yapmıştı ve bende katılmıştım, bana eş olarak gelen arkadaşım Nilgün (trendy and friendly) oldu. Hafta içi paket elime ulaştı ama yazma fırsatım olmadı.



 Güzel ve samimi bir not ile karşılaştım paketi açınca :)

 Mum delisi olarak ıkea muma bayıldım ve şık küpelerimi de çok sevdim.
 Harika bir kupa fincan. Tam anlamıyla yılbaşı konsepti ve paket Türk kahvesi. Ben kahveyi sade severim asla şeker katmam ve hediye kahvelerimin şekersiz olmasına çok sevindim.
Nilgün Hanıma çok teşekkür ediyorum :))

10 yorum:

  1. Hepsi inanılmaz ciciler Senacığım ya süper..
    Kupa ve mum son derece süper.. hepsini keyifle kullan..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim özlem abla, bende tam bir mum delisiyim süper oldu

      Sil
  2. Güle güle kullan canım hediyelerini :)

    YanıtlaSil
  3. Cicilerini güle güle kullan canım benim çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım.Her biri ayrı güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  5. Senacım güle güle kullan, beğenmene çok sevindim. İnşallah karşılık kahve içme fırsatı da buluruz. Sevgiler, Nilgün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizinle kahve içmeyi çok isterim :)
      Tanıştığımıza çok memnun oldum
      Sevgiler

      Sil