4 Aralık 2013 Çarşamba

ELİTE REVITAL FOUNDATION

                                                                   Selamlar :))

Bu hafta tembellik yaptım ve yazı yazamadım kusura bakmayın ://
Hemen sizlere yeni tanıştığım ve çok sevdiğim bir fondötenden bahsetmek istiyorum. Elite Revital Fondöten.
Elite cosmetics tarafından denemem için gönderilen bu fondöteni sizler için denedim, ben genelde her makyajımda fondöten ve pudra kullanmam ama emin olmak adına son 1 haftadır sürekli kullanıyorum ve kardeşime de denettim.
 Renk ilk geldiğinde acaba bana uyar mı dedim, sonra sanki kendim deneyerek almışım gibi cildim ile uyum sağladığını gördüm. Ürün pompalı şişede satılıyor.

 Çok az bir miktar ürün tüm cilde yetiyor. İlk denemede kardeşim bolca sürdü, o zaman anladık ki o kadar abartmaya gerek yok :)
 Bileğimde dağıtılmış şekli bu şekilde, hatta bileğime fazla bile geldi daha küçük bir miktar almalıymışım.
 Ürün 35 ml bendeki numarası 231. Esmer buğday tenliyim. Cilt tonumum alt rengi nedir bende bilmiyorum, bilen varsa benimle de paylaşsın ://
İlk foto flaşsız, ikinci foto flaşlı.
Cildimde duruşu bu şekilde ve üzerinde pudra yok.
Elite kozmetiği beni bu güzel ürünle tanıştırdığı için teşekkür ederim.
Elite Cosmetics twitter sayfası için buraya Tık Tık
xoxo

4 yorum:

  1. ben bb kremler çıktı çıkalı pudra da fondötende kullanmıyorum ama cildinde çok doğal durmuş fotoğraflarda görüldüğü kadarıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tenime güzel uyum sağladı,bende bb krem kullanıyorum genelde ama bunu da çok sevdim :)

      Sil
  2. Ben uzun süredir bu fondoteni kullaniyorum.. abartmıyorumm şuana kadar kullandigim en dogal en guzel fondoten. Cildi yumusak tutan ve rahatsiz etmeyen bi yapisi var.. cok memnunum����

    YanıtlaSil