3 Temmuz 2018 Salı

Zaful Yaz Alışverişi

Selamlar :)) Yaz tatili için Zaful 'dan bir kaç parça bir şey aldığımı bu yazıda sizinle paylaşmıştım ve sepetime neler eklemişim sizlere göstermek istiyorum :)) aslında burada sadece iki parça ürün göstereceğim, sipariş ettiğim bikini ve elbiseyi tatilde fotoğraflayıp yazmak istiyorum.  


zaful katmanlı kolye
zaful katmanlı kolye

Gold detaylı 3 zincirden oluşan bu kolyeye sitede görünce vuruldum, daha öncede Zaful sitesinden takı alışverişi yapmıştım ve ürünlerin renginin solmaması ve kararma yapmaması tercih sebeplerim arasında. Bu senenin trendlerinden olan katmanlı kolye benim favorim oldu. 


zaful bileklik
zaful bileklik

Yine çok beğenerek sepete attığım bir ürün turkuaz üçgen taşlı bileklik bu günlerde hep bileğimde, bu ürünün birde beyaz taşlı olanı vardı sanırım onuda alacağım çünkü çok şık duruyor.


1,91 $ fiyatı da gayet uyguna geliyor, Türkiye'den alsam bu tarz hoşuma gideni bulmak ve rengi kararmasın solmasın demek abes olacaktı bende o sebeple elbise ve bikini seçerken hoşuma giden takıları alıyorum.

ananas çanta
ananas çanta

Ve alışverişimin göz bebeği olan Ananaslı Çanta

ananas çanta
ananas çanta
Geçen yaz instagramda görüp vurulmuştum ve bu çantayı arıyordum, tam yaz mevsimi için ideal olan Ananaslı çantayı ben çok beğendim, plajlarda havuz kenarlarında yaz akşamı çok güzel duracak eminim.

Ve sizler içinde indirim kodu ekliyorum

25USD üzerinde olan tüm sipariş için kod "ZFTina" kullanın

50USD üzerinde olan tüm sipariş için kod "ZFTina" kullanın

5 yorum: