13 Haziran 2018 Çarşamba

Zaful Yaz Alışveriş Listesi

Selamlar :)) Tatile gitmeme sayılı günler kala çılgınlar gibi alışveriş yapmak istiyorum ve doların hızlı yükselişini gözardı ederek seçimlerimi Zaful sitesinden yana kullanıyorum.

Zaful 4.Yıldönümü sebebiyle bir çok üründe aşırı bir indirim yapmış. Daha önceki alışveriş deneyimlerime güvenerek bir kaç parça ürün sipariş ettim. Hadi listeye bakalım beğenecek misiniz?


Sarı rengi bu sene aşırı favori ve bende sarının cazibesine kapıldım gidiyorum. Ananas deseni her yerde karşımıza çıkarken çantada da görünce hemen ekledim sepete

                                                     Ananas çanta için buraya tıklayıp inceleyebilirsiniz.





Şortlar ve kot şortlar yaz mevsiminin geçilmezi, yaz akşamlarında bronz bacaklarda harika duracağına inandığım kot şortu kaçırmak istemedim ekledim sepete.

Platform topuk puantiyeli sandaletler eteklerin, elbiselerin ve şortların altına çok yakışacak diye düşündüm siparişe ekledim. Siyah beyazlı olması çok güzel her renk kıyafetle giyebilirim.

                                                                  Puantiyeli sandalet


Puantiyeler pötikareler altın çağını yaşarken pötikare askılı bir tişört almasam olmazdı. Skiny denilen dar boru paça kotların ve kot şortların üzerinde harika olur.

Pötikare Tişört


Ve bir süredir vazgeçemediğim yüksek bel şortlar, rengine ve bel detayına bayıldım. Bikini üzerine giyip öğle yemeğine gitmelik :))

Yüksek bel şort

Sizler içinde bir kodu ekliyorum ZFTina koduyla indirimli alışveriş yapabilirsiniz.



4 yorum: