20 Eylül 2018 Perşembe

ZAFUL- ÇİÇEKLİ ELBİSEZAFUL- ÇİÇEKLİ ELBİSE

Selamlar :)) Eylül ayının gelmesiyle bilimsel olarak sonbahar mevsimine geçiş yapmış olduk ama ben bu yazıda sizlere yazdan kalma bir kareyle çiçekli elbisemi göstermek istedim. Zaful çiçekli elbise yaz boyunca tatilde hiç üzerimden çıkarmadığım bir parça oldu.


ZAFUL- ÇİÇEKLİ ELBİSE
ZAFUL- ÇİÇEKLİ ELBİSE

Asimetrik kesimi sipariş vermemde etkili olan bir avantajdı benim için. Ülkemizde kaç mağaza gezdim bilmiyorum hoşuma giden, absürt durmayan asimetrik bir elbise aradım ama ne yazık ki bulamadım, bende Zaful dan sipariş ettim.



ZAFUL- ÇİÇEKLİ ELBİSE
ZAFUL- ÇİÇEKLİ ELBİSE

V yakası ve asimetrik etek kesimiyle sezonun moda parçalarından olan çiçek desenli elbise benim favorim oldu, tekrar yaz mevsimi gelse de giysem diye bekliyorum :)) Rahat kesimi ve havalı görüntüsü olan bu elbiseyi siz beğendiniz mi?

Detaylı incelemek için
ZAFUL ÇİÇEKLİ ELBİSE linkine tıklayabilirsiniz.



6 yorum: