20 Eylül 2018 Perşembe

POT O'MIRACLE LIP BALM

POT O'MIRACLE LIP BALM

Selamlar :)) Bir süredir blogumu çok ihmal ettiğimi fark ettim hemen telafi yazısı olarak Beliz Kozmetik tarafından ithal edilen Pot O'Miracle lip balm ı sizlere anlatmak istiyorum.

POT O'MIRACLE LIP BALM
POT O'MIRACLE LIP BALM




İlk olarak söylemek istediğim nokta şu, fotoğrafta da göründüğü üzere ürün, metal bir ambalaj içerisinde ve el ile uygulamalı bir ürün. Çubuk tarzda yada tüplü ambalaj içerisinde değil. Bir çok kişi el ile dudak ürünleri uygulamayı hijyenik bulmasa da ben bu konuda takılmıyorum çünkü aklı başında olan herkes ellerini yıkayıp o şekilde kullanacağını bilir :))

POT O'MIRACLE lip balmların bildiğim kadarıyla 3 çeşidi var, naneli, güllü ve bende olan kakaolu hindistan cevizli. Kokusu baskın olarak hindistan cevizinden oluşuyor, çikolata ve hindistan cevizi kokusunu sevenler bu ürüne bayılacaktır.

Nem vermesi çok iyi, kuruyan ve çatlayan dudakları hızlı bir şekilde onarıyor. Bu ürünü bir kez denedikten sonra eminim eliniz başka bir dudak bakım ürününe gitmeyecektir.

POT O'MIRACLE LIP BALM
POT O'MIRACLE LIP BALM

Watsons, EveShop gibi kozmetik mağazalardan satın alabilirsiniz.

7 yorum:

  1. Ben çileklisini hem nem, hem de verdiği hafif renk dolayısıyla çok seviyorum. Kakaolusu aklımda olsun! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Nanelisinin 2. kutusunu bitirmek üzereyim. Performansı bence oldukça başarılı, sadece çoook uzun süre bitmiyor, biraz sıkılıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Hep görüyorum ambalajı çok tatlı sende önerdikten sonra mutlaka almalı

    YanıtlaSil
  4. Kakao kokusuna bayılırım. Yalnız bunların fiyatları hatırladığım kadarıyla fazla yüksek oluyor. İndirimde yakalarsam alırım artık ,merak ediyorum aslında :)

    YanıtlaSil