13 Eylül 2018 Perşembe

CİLT GERDİRME NEDİR, İŞLEM GEREKLİ MİDİR?

Selamlar :)) Biz kadınlar için her yaşta genç ve güzel görünmek çok önemli. Yaşımın 30 olması sebebiyle bende cildime doğru bakım ve yatırımları yapmayı uygun görüyorum ve bunun için neler yapabilirim araştırıyorum. Bu yazıda sizlere cilt gerdirme hakkında edindiğim bilgileri paylaşacağım.

Bilinçli bir kişi olarak ilk olarak araştırdığım nokta cerrahi müdahale olmadan benim için hangi işlemin uygun olduğuna karar vermek oldu ve sonrasında bu işlemi yaptıracağım kliniğin güvenilir bir yer olmasına dikkat ettim. Cilt gerdirme hakkında edindiğim bilgilere birlikte göz atalım.

Belirli bir yaştan sonra cildimizde elastikiyet ve kolajen kaybı oluştuğu için yüz ve boyun bölgesinde aşağı doğru bir sarkma meydana geliyor ve bu durum beni ciddi rahatsız ediyor. Yüz ve boyun sarkması tehdidiyle karşı karşıya kalmadan bunun önüne geçmek için cilt gerdirme işini ciddi ciddi araştırdım. Dolgu ile yüz doldurma, mezoterapi, iple yüz germe, ultherapy gibi bi çok işlem var ve bu işlemler içinde beni en çok heyecanlandıran Ultherapy oldu.



Cerrahi müdahale olmadan cilt gerdirme Ultherapy işlemi son derece güvenli ve riski olmayan bir işlem. Ses dalgalarının cilt derinine inerek orada hasar oluşturması ve cildin kendini yenileme  sürecine girmesinde etkili bir yöntem. Genç cilttler tek seansta başarıya ulaşıyor ve daha olgun ciltler ise 3 seansa kadar etkili bir şekilde başarı oranı yakalıyor. .İşlemin risksiz olması, cerrahi müdahaleye gerek duymaması benim için artı bir özellik oldu.

Daha önce cilt gerdirme işlemi yaptıran bir yakınımla konuştuğumda Vanitiy Estetik merkezinden çok memnun ayrıldıklarını duydum. Klinik İstanbul'da hizmet veriyor ve kadrosu oldukça iyi. Kişiye özel tedavi seçeneği hızlı ve etkili işlemler için hemen not ettim Vanitiy Estetik merkezini ve hemen randevumu aldım ön görüşme için.




Sizlerde yüz ve boyun bölgesindeki sarkmalar için cerrahi müdahale olmadan işlem yaptırmak istiyorsanız ön görüşme ve bilgi için randevu almayı ihmal etmeyin.




2 yorum:

  1. Cerrahi müdahale yaptirmam sanirim en iyisi amelyatsiz yöntemler 😊

    YanıtlaSil