24 Ekim 2018 Çarşamba

PROSENIN ACIL BAKIM LOSYONU

PROSENIN ACIL BAKIM LOSYONU VE PROSENIN ŞAMPUAN

Selamlar :)) beni yakından takip edenler bilir ki saç dökülme problemi yaşıyorum, aslında bu dökülme beni kel bırakacak şekilde değil ama saçlarım ince telli ve seyrek olduğu için dökülmeye karşı aşırı duyarlıyım.

Saçlarım dökülmesin, daha hacimli görünsün diye envai çeşit ürün denedim desem abartmış olmam, bu denediğim şampuanlar içerisinde beni kendine hayran bırakan bir üründen bahsedeceğim şimdi Prosenin acil bakım losyonu ve prosenin şampuan tam anlamıyla isteklerimi karşılayan bir şampuan oldu.


PROSENIN ACIL BAKIM LOSYONU
PROSENIN ACIL BAKIM LOSYONU


Prosenin acil bakım losyonu

İçerisinde aloe vera ve buğday özleri bulunan bu losyan benim ince ve hacimsiz saçlarımı yağlandırmadı, benim için en büyük artısı bu durum oldu. Saçlarımı taradıktan sonra boydan uca doğru uyguladım ve elektriklenmeyi sıfırladı, saçlarımı ekstra yumuşattı ve pürüzsüz parlak görünmesini sağladı. 


Prosenin saç bakım şampuanı

Prosenin saç bakım şampuanı


Prosenin saç bakım şampuanı

İçerisinde argan, keratin, buğday özü, vitamin B5 bulunan bu şampuan saçlarımın daha dolgun görünmesinde etkili oldu. Düzenli kullanım sonrası (3ay) ve kullandığım dönemde hacimli, dökülmesi en aza inmiş saçlara sahip oldum. Saç derim yağlı olduğu için benim için önemli bir etkende saçlarımın yağlanma süresinin uzaması oldu. Her gün yıkamak zorunda kaldığım saçlarımın yıkama süresi 3 güne çıktı ve yağlanma oldu.

Firma tarafından gönderilen bu şampuanı çok sevdim ve tekrar sipariş ettim. Eczanelerde ve internet üzerinde satışı var. Fiyat olarak da çok uçuk bir rakama sahip değil, benim gibi hacimsiz saçlarınız varsa denemenizi tavsiye ederim.

3 yorum:

  1. Şampuanın yağlandırmayı geciktirmesi güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. Benim de aklımda olsun bu şampuan, arada hızlanan dökülmeler için elimin altında bulunsun isteyebilirim :) sevgiler!

    YanıtlaSil