24 Ekim 2018 Çarşamba

Kingirls KAğıt Maskeler / Aydınlatıcı Maske/ Nem maskesi/ Yatıştırıcı maske

Selamlar :)) Cilt bakımında maskeler olmazsa olmaz biz kadınlar için, özellikle şehir hayatının yoğunluğundan şikayetçiyseniz kağıt maskeleri denemek ve kullanmak daha pratik oluyor. Ülkemizde Watsons da satılmaya başlanan Kingirls kağıt maskeler bu yazının konuğu ve şimdi detaylı incelemeye başlayalım. 

Kingirls kağıt maskeler bana firma tarafından gönderildi ve ve hemen denedim. 

KINGIRLS KAGIT MASKELER
KINGIRLS KAGIT MASKELER


Maskelerin bende 3 çeşidi var,

Glow-it; cilde aydınlık görünüm veren maske, lekelerin rengini açmayı vaad ediyor. Tek kullanımda renk konusunda bir fayda göremeyiz ama cilde verdiği sağlıklı görüntü hissi çok güzeldi. 

Soothe-it; cilde yatıştıran sakinleştiren maske, dış etkenlerden dolayı zarar gören hırpalanan ciltler için, özellikle soğuk havaya maruz kalmış yada, işlem uygulanmış ciltler için çok iyi. Yüzüme iğneli epilasyon işleminden 3 gün sonra uyguladım ve hırpalanan cildi rahatlattı.

Hydrate-it; tam bir nem bombası desem abartmış olmam, cildi neme doyuran, sağlıklı görüntüye kavuşturan bir maske.

KINGIRLS KAGIT MASKELER
KINGIRLS KAGIT MASKELER
Cilde uygulama yaptığımda cilt üzerinden kayma yapmadı buda kullanım esnasında başka işleri erteleme sorununu ortadan kaldırdı. Sizlerde kağıt maskeleri denemeyi seviyorsanız, watsons mağazalarından bu eğlenceli ambalaja sahip olan kingirls maskeleri alıp deneyebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Ne güzel ambalajlar 😊

    YanıtlaSil
  2. Watsonsda gördüm ama çok pahalı geldi bana indirim falan olursa alıp denerim ..

    YanıtlaSil
  3. Watson'sdan alışveriş yapmıyorum ama başka bir yerde satılmaya başlarsa Hydrate-it versiyonunu kesinlikle denemek isterim! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil