7 Kasım 2018 Çarşamba

ALIŞVERİŞ FESTİVALİ- ROSEGAL ALIŞVERİŞİ / GLOBAL SHOPPING DAY

Selamlar :)) Küresel dünyanın küresel alışveriş gününden herkese merhaba. Doların az biraz düşmesini fırsat bilerek sizlere harika haberlerle geldim. Rosegal sitesinde şuan çok güzel indirimler var ve GLOBAL SHOPPING FESTIVAL sebebiyle de ekstra indirimli ürünler mevcut. İndirimlere kayıtsız kalamadım ve hemen bir kaç tane parça ürünü sipariş ettim. Sizler içinde bu yazıyı hazırladım ki alışveriş yapmak isterseniz kalınızda bir fikir oluşsun. Yazının sonuna indirim kodları da ekleyeceğim ki alışverişiniz daha bir harika geçsin.

Rosegal alışveriş sitesinde aradığınız her şey mevcut. Büyük beden kıyafetten, ev dekorasyonuna kadar aklınıza gelebilecek bir çok ürüne tek siteden ulaşabilirsiniz. Daha önceden de yaptığım alışverişleri gözönünde bulundurarak söyleyebilirm ki aldığım hiç bir şey gümrüğe yada kargoya takılmadı, gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz.

Şimdi benim seçimlerime bakalım.

ALIŞVERİŞ FESTİVALİ- ROSEGAL ALIŞVERİŞİ
ALIŞVERİŞ FESTİVALİ- ROSEGAL ALIŞVERİŞİ

Kolları açık bluz taytve çizmelerle bence çok şık oluyor, vizon rengiyle gönlümü çelen bu kazağı attım sepete


                                                                                         



ALIŞVERİŞ FESTİVALİ- ROSEGAL ALIŞVERİŞİ
ALIŞVERİŞ FESTİVALİ- ROSEGAL ALIŞVERİŞİ

Sezonun son moda trendleri hayvan derisi görünümlü elbiseler, ben bu sene değil daha eskiden beri yılan ve leopar desenli elbiseleri ayakkabıları çok severim. Bu elbiseye de tam anlamıyla bayıldım.



ALIŞVERİŞ FESTİVALİ- ROSEGAL ALIŞVERİŞİ
ALIŞVERİŞ FESTİVALİ- ROSEGAL ALIŞVERİŞİ


Yine çok aşırı beğendim bir pantolon ve inci detayları ile şıkır şıkır. 
Slim fit modeliyle daha zayıf ve uzun gösteren bu pantolonlar herkesin favorisi

ALIŞVERİŞ FESTİVALİ- ROSEGAL ALIŞVERİŞİ
ALIŞVERİŞ FESTİVALİ- ROSEGAL ALIŞVERİŞİ


Bakalım bu kazağı hatırlayan var mı?

Geçen sipariş etmiştim 18 dolardı şimdi fiyati düşmüş hadi yine iyisiniz assjjfdfh siyah dar paça pantolonla harika duruyor arkadaşlar mutlaka bakın buna ve şimdi sitede beyaz rengi de var.


ALIŞVERİŞ FESTİVALİ- ROSEGAL ALIŞVERİŞİ
ALIŞVERİŞ FESTİVALİ- ROSEGAL ALIŞVERİŞİ
Ve göz bebeğimiz mermer desenli çanta, bir şey trend olunca suyunu çıkarmada sanırım tüm dünya aynı. Severek ekledim sepete çünkü bende sizler gibi mermer desene aşık oldum :))

Mermer Desenli Çanta


Rosegal Crazy Shopping Day! 25% OFF With  ALIŞVERİŞLERİNİZDE %25 İNDİRİM İÇİN KODU EKLEMEYİ UNUTMAYIN

 Coupon: RGBF1

3 yorum:

  1. Kot harıc butun parçalara bayıldım valla tam benlık guzel gunlerde kullan canıms:*

    YanıtlaSil
  2. Mermer deyince benim de gözlerim parlıyor :) İlk tuniği de çok sevdim!!! Festival aklımızda olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. Cok güzeller bastaki kazaga bayildim 😊

    YanıtlaSil