25 Nisan 2013 Perşembe

VANİLYA CLUB

VANİLYA NİSAN KUTU
uzun zamandır biliyor olmama rağmen vanilya kutu ya 2013 nisan ayında üye oldum ve ertesi gün hemen vanilya kutum geldi :) çok mutlu oldum. Üyeliğimi başlattığımın aynı günü kutuyu hazırlayıp kargoya vermeleri çok hoşuma gitti. Neler varmış kutuda bakalım :) çok görsel yok malesef acemiliğim malum :(
Lancaster Express Cleanser bu ürünü henüz denemedim ama vaad edilen temizleme ve tonik görevi görmesiymiş ve her cilt tipini uygun olduğu söyleniyor.
Versace - Eros Parfüm ve Versace - Crystal Noir Parfüm  erkek kokusu olan eros hoş bir koku bence tam sevgilime layık :) benim hoşuma gitti. Bayan kokusu da ilk sıkmada ağır gibi olsa da bir kaç dakika içinde tenime yakışıp uyum sağladı esmer hatunlarımıza tavsiye ederim.La Cremere Bamboo & Lotus Özlü Peeling  cildime o kadar iyi geldi ki ben bile şaşırdım peeling etkisini kokusunu beğendim, kaşıkla alıp uygulanma biçimi de hoşuma gitti ve cildimi ipek gibi yaptı bundan kesin alırım.OFRA Dudak, Eyeliner ve Kaş Kalemleri  kalemin içinde balmumu olduğundan sürümü çok kolay bana gelen koyu kahve dudak kalemiydi, ama ben bu kalemi kardeşime hediye ettim :) çünkü kalem çekecek dudak yok çok ince :(ve bunların yanında sürpriz bir pudra geldi young blood marka tenime verdiği renk harika bence ben bu ürünüde beğendim teşekkür vanilya :)) ve mini boy kellogs mısır gevreği tam tahıllı, doğadan bitki çayları da kutudan çıkan diğer sürprizlerdi.
vanilya kutu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder