24 Nisan 2013 Çarşamba

MARKS AND SPENCER 

DUŞ JELİ

Bu duş jelini marks and spencer' dan indirim vaktin de 9 tl ye almıştım. Hindistan cevizi kokması beni cezbetti ve vücuduma doğal bir ipeksilik kazandırdı, kokusu da ayrı bir hoş. Ben duş jellerine çok düşkünüm, çok seviyorum köpükle oynamayı :) sürekli yenilerini alıp denemek istiyorum. Bittiği zaman yine alırım bundan çünkü marks and spencer bence bu işte başarılı olmuş tenimde kalan kokuda güzel tenk yu marksenspencer :D sıvılık olarak ve akışkanlık iyi, köpürmesi de gayet başarılı. Şeffaf olması da ayrı bir ilgimi çekti boyasız ve zararsız diye düşündüm.
duş jeli ve hindistan cevizli hımm

4 yorum:

  1. Duş jelleri bende alerji yapıyor maalesef çok güzel kokulu ürünler var ama kullanamadıktan sonra... beyaz sabuna talim :)
    Sevgiler, http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. kokusu ne güzeldir onun şimdii :)
    Biraz geç oldu ama geldim canım :**

    YanıtlaSil
  3. hoş geldin Tek Aşk A*
    evet kokusunu bende beğendim..

    YanıtlaSil