24 Nisan 2013 Çarşamba

GÜVEÇTE MANTAR SOTE

gece vakti acıkan ben değilimdir sadece hadi itiraf edin :) şimdi sizlere yapmış olduğum mantarlı kaşarlı bol acılı biberli mantar soteyi göstereceğim. Canı çeken olursa yine yaparım.
  • bir güveç
  • mantar
  • kaşar peynir
  • domates
  • yeşil biber 
  • kırmızı pul biber
  • kara biber
bunlar malzemelerimiz :D bol suda mantarı yıkayıp, limonlu suda bekletip ve dış yüzeyini soyduktan sonra mantarın sapını gövdeden ayırın, tiz vurun kellesini hain mantarların :) içine de doğradığınız kaşarları doldurun ve güvecimizin içine yerleştirelim, sonra da üzerine rast gele doğrayıp soyduğumuz domatesi ve biberleri serpelim böyle gelişi güzel özenmedim ben gerek duymadım :D sonra da baharatlarımızı katalım pul biber ve kara biber.. isteyen damak tadına göre başka baharat katsın :D en son da az biraz tuz ilave edin ama lütfen AZ olsun tuz çünkü kalp ve damarlarımıza zararlı, sakın ha! hepsini kesmeyin tuzun o zaman da böbreğimize zararlı, yani azı karar çoğu zarar bu tuzun. Uzaklaştım konudan hemen bir Udönüşü güvecimizi fırına atıyoruz ben 35 dk falan 200 derece ısıdaki fırında bırakıyorum yakmadan çiğ bırakmadan pişince afiyetle yemeye başlıyorum. Mantar pişince suyunu salıyor ve o suya ekmek banmak ohh harika :)
mis gibi kaşarlı mantarlı

8 yorum:

  1. ufff çok lezzetli görünüyor :) ben de ne zaman hafif bir şey yemek istesem hep aklıma gelen tariflerden :) afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, buyur gel beraber olsun :D

      Sil
  2. Çok güzel görünüyor tadı da öyledir emini , ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. ooooooo!!
    Bu tam benlikmişşşş hımmmmmm

    YanıtlaSil
  4. Çok severim ellerine sağlık :) Çok nefis gözüküyor, tok karnına okunması gereken bir yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Siz isteyin ben yaparım

      Sil