18 Nisan 2013 Perşembe

ALIŞVERİŞ VAKTİ

Bugün pilates dersim vardı :) önce sağlık fit olmak adına. Koştur koştur yetişmeye çalışırken bir mağazada şampuan gördüm Bioblas dökülme karşıtı şampuan ve yanında geç uzayan saçlara yine bioblas' ın şampuanı hediye fiyatı da 9.90 tl yani biz buna 10 tl de diyebiliriz :D kamyanpa yapmışlar hemen girdim içeriye ve saç dökülmesine karşı bioblas ve 2 flormar matte oje fiyatı da 3.50 den onları aldım ve son olarakta hobby marka kolay fön sıvısı aldım ama fiyatıda 7 tl . Saçlarımda yoğun bir dökülme yaşıyorum ne yapsam engel olamadım :/ doktora gittim normal dedi :) anlam veremedim, kafamın tepesi açıldı gibi kel olacağım :D. Flormar matte ojeleri ilk kez deneyeceğim bakalım nasıllar, daha önce 'Golden Rose' almıştım ama beğenmedim çok çabuk uçlardan soyuluyordu :(. Hobby kolay fön sıvısını ise arkadaşımdan duymuştum bakalım bununla kırmızı saçıma fön çekebilecek miyim :)
bunlar benim :)

2 yorum:

  1. merhabalar
    öncelikle kusuruma bakmayın ne olur size mail atamadım belki de benim bloktanda mesajınızı iletmenizi bekledim:) zira ben zaten maillerime ayda bir balıyorum inanın maillere saçma sapan o kadar çok mesaj geliyor ki ancak uzun bir süre bulabildiğimde girip temizliyorum
    şimdi bana iletmek istediğiniz mesajı bloğumdan rahatlıkla iletebilirsiniz bloğunuzda başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam :) benimki özel bir konuydu buralardan yazamam ama lütfen blogunuzda daha çok şey paylaşın

      Sil