28 Nisan 2013 Pazar

Allık.

allık oldu alık alık

bu allığı geçen hafta sonu arkadaşım almıştı bana, doğum günüm yaklaşırken önceden hediye vermek istedi saolsun :D.. Cuma sabahı işe gitmek için kalktım ve hazırlanmaya başladım, banyoda makyajımı yaptım her şey tamam ve kusursuz işe gitmeye hazırdım. Rujum güzel, gözümde eyeliner yanaklarım da allık terracotalı şeftali tonu allık.. Tam banyodan çıkacağım makyaj eşyalarımı topladım hoop allık yere düştü ve kırıldı :( Ulan kimin gözü kaldı bilemedim isteyene verirdim sürerdi çok bir şey değil ki :(  Bildiğiniz çok üzüldüm, aceleyle yerden topladım kutusuna koydum ve çıktım yoksa işe geç kalacaktım, ahh birde banyo fayansları battı ki sormayın. Anneme bir de akşama temizlerim diye teselli verdim, yoksa hatun beni mahveder  'her yeri batırıyorsun' diyerek beni deli edebilirdi.. Akşam eve gelince bu kırılan allığı sarımsak döveceğine aldım ve iyice ezdim :) nede olsa yılanın başı küçükken ezilirmiş! allık iyice ezilip toz olunca kutuya sıkıştırdım ve bu kullanmaya devam ! :))

10 yorum:

  1. Bence yere düştüyse kullanma , hijyenik olmaz :(
    bende beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( çok üzüldüüm ya.. blogundayım zaten :)

      Sil
    2. rengi güzelmiş, yenisini al öyle kullanma çünkü fırçanın üstünde fazla kalacaktır. Benim bloğuma da beklerim. :) http://sargitaderki.blogspot.com

      Sil
    3. Attım zaten, bir süre kullandım sonra sinir krizimde yolladım çöpe :)
      Geliyorum hemen

      Sil
  2. olay gerçekten çok üzücü geçmiş olsun ama iyi çözüm bulmuşsun. ben başlığa çok güldümmm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) güldüğüne sevindim :))) kırılan toz farlarımı da aynı şekilde topluyorum canım

      Sil
  3. off en sınır bozuucu sey..olsun ama kullanmaya devam :)) sevgıler

    YanıtlaSil
  4. :) evet kullanıyorum, atmaya kıyamadım enfeksiyon mikrop riski varsa da ne yapim :)

    YanıtlaSil