21 Şubat 2018 Çarşamba

Farmasi Metalik Oje - Gri


Selamlar :)) Bu sene makyaj malzemelerinde metalik yansımalar çok moda. Metalik rujlar, metalik farlar harika. Bu metal sevdasına ojelerde de yakalandık ve ayna efektli metalik, efekti ojeler her tırnağı sardı. Farmasi metalik oje gri denedim bende, bakalım farmasi metalik oje nasılmış?


Farmasi Metalik Oje - Gri
Farmasi Metalik Oje - Gri


Daha önce Farmasi markasına ait oje kullanmıştım ve sevmiştim, yapı olarak beğendiğim Farmasi ojelerin diğer renklerini de denemek istediğim için metalik gri rengi sipariş verdim. İlk katta kapatıcılık sağlayan ojeyi deneme amaçlı 2 kat sürdüm ve çok beğendim. Oje kuruma hızıyla tam not aldı benden, kısa sürede iki katı da bozulma ve dalgalanma olmadan tırnakta kurudu sabitlendi.

Farmasi Metalik Oje - Gri
Farmasi Metalik Oje - Gri

Metalik efektli ojeleri seviyorsanız ve ayna efektli diye satılan ojelere 20 lira vermek istemiyorsanız Farmasi metalik seriye bakabilirsiniz. 

5 yorum:

  1. rengi çok güzelmiş canım , ilke fırsatta bakacağım :)

    YanıtlaSil
  2. metalik gri tırnakta çok güzel duruyor.
    çok yakışmış senacım

    YanıtlaSil
  3. Benim bir ara tek favorimdi bu renk..

    YanıtlaSil
  4. O zaman bir dahaki siparişte bende bakayım canım, çokta güzel durmuş.

    YanıtlaSil