22 Şubat 2018 Perşembe

WEE FOOD ORGANİK HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI

Selamlar :)) Popüler kültürün bir parçası haline gelen hindistan cevizi yağlarından bahsetmek istiyorum bu yazıda. WeeFood organik hindistan cevizi yağı bir süredir mutfağımın başköşesinde.  Çok fazla marka olduğu için benim tercihim Organik Gıda alışverişinde Ayışığı Sitesi oluyor.

WeeFood Hindistan Cevizi Yağını buradan inceleyebilirsiniz.

WEE FOOD ORGANİK HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI
WEE FOOD ORGANİK HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI



Hindistan Cevizi Yağı Nerelerde Kullanılır?


Bu sorunun bir çok cevabı var, makyaj blogları arasında en sık kullanılan yöntemlerse, saç bakımı, cilt bakımı ve makyaj temizliği, kuru ciltlerin nemlendirilmesi gibi sıralanıp gider. Benim kullanım alanımsa direk mutfakta yemek amaçlı kullanım. 

Hindistan cevizi yağları tereyağların ve sıvı ayçiçek yağların kullanıldığı her alanda kullanılabilen bir yağ çeşididir. Geçmişte ayçiçek yağı,mısır yağı gibi yağları parlatmak için acımasızca hindistan cevizi yağı kötü yönde eleştirilmiş. Neyse ki artık daha bilinçli bilim insanları var ve bu kötü şöhret yerini hak ettiği değere dönüştürdü. 

Sabahları güne bir fincan kahve içmeden başlamayan ben, son zamanlarda kahveme bir kaşık hindistan cevizi yağı da eklemeye başladım. Tat vermediği için kahvemin o harika tadını etkilemiyor bastırmıyor ve en güzel yanı da metabolizmayı hızlandırması. Sağlıklı yaşamın bir parçası olan metabolizma hızı her kadın için önemli, sizlerde sağlıklı zayıflamak isterseniz sade olarak hazırladığınız kahvenizin içine bir çay kaşığı katabilirsiniz.

    

WEE FOOD ORGANİK HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI
WEE FOOD ORGANİK HİNDİSTAN CEVİZİ YAĞI

Yemeklerde kullanıma uygun olan hindistan cevizi yağıyla sahanda yumurta yapabilirsiniz, pilava katabilirsiniz, küçük bir kaç tüyo daha vereyim makarnaya harika yakışıyor ve tost yaptığım zamanlarda kullanıyorum. Tatlarını etkilemediği gibi sağlığa faydası harika oluyor. Hiç bir yan etkisi olmayan bu yağı yemeklerinizde kullanırsanız saç ve cilt beslenmesi için dışarıdan kullanımınıza da gerek kalmaz, unutmayın ki sağlıklı olmak güzel saçlara iyi bir cilde sahip olmak biraz da yediklerimizle alakalı.            

Daha önce yazdığım yazıma da mutlaka bakın :))

Hindistan Cevizi Yağıyla Omlet

3 yorum:

  1. Hindistan cevizi yağının yemeklerde kullanıldığını bilmiyordum :) Teşekkürler güzel bilgiler için :)

    YanıtlaSil
  2. Deneyem biri olarak söyleyebilirim kuru ciltler için harika çözüm.
    Yemeklerde denemek lazım.
    Sevgiler canım 😍

    YanıtlaSil
  3. Metobolizmayı hızlandırıyor dedin ya ilk fırsatta yemeklerde denemek istiyorum...

    YanıtlaSil