11 Haziran 2014 Çarşamba

MAKYAJ TELEVİZYONU


                                                                             Selamlar J


MAKYAJ TELEVİZYONU
Google görsellerden alıntı




Artık hepimizin bildiği ve severek takip ettiği Makyaj Televizyonunu bende takip etmekten izlemekten zevk alıyorum. Yaz mevsimine geçiş ile saçlarımda bir değişiklik yapmak istiyorum bunu içinde makyaj televizyonundaki bilgilerden faydalanıyorum. Yumuşak renginden dolayı yaz aylarında sahip olmak istediğim renk karamel. Her tene yakışan bu renk ile ilgili daha çok bilgiye makyaj televizyonundaki  bu linkten  ulaşabilirsiniz.
Yazın sıcaklarımda saçlarımı açık bırakmayı sevmem. At kuyruğunun hem klasik hemde spor giyime çok yakıştığını düşünürüm bunun içinde uzun saçlarımı dağınık at kuyruğu yapmaktan hoşlanırım. Yine imdadıma makyaj televizyonu yetişiyor bu noktada,  harika dağınık at kuyruğuna bu linkten ulaşabilirsiniz. Sizinde çok kolay yapacağınızı ve bu modeli çok seveceğinizden eminim.

Yazın vazgeçilmezi düğün davetlerinde ise herkes gibi kusursuz bir makyaj isterim bende, gelinle yarışacak cinsten bir makyaja hayır demem. Makyajımı da kendim yapmayı tercih ederim. Makyaj televizyonu varken kimseye ihtiyacım yok çünkü. Makyaj yapmanın inceliklerini makyaj nasıl yapılır linkinden öğrenip düğünler ve diğer davetler için porselen makyaj detaylarını bu linkten buradan öğreniyorum. Makyaj televizyonu hem görsel hemde işitsel duyularıma hitap ettiği için vazgeçilmezim.

2 yorum:

  1. Ben seni mimledim ama tabi ki Nisa hızlı davranmış silahına.. :) Beni de o mimledi gerçi :) Ama cevaplarını merakla bekliyorum, bu kadar soru soranın varken hem de :)

    Bir de makyaj videosu izlemek çok zevkli, bazıları cidden talkshow yapıyorlar hatta mesela Londradabirtürkkızı :) Yabancılara ihtiyaç duymadım o varken ama kontürleme işini de en iyi onlar yapıyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar yoğunum ki henüz mimi cevaplayamadım en kısa sürede yapacağım ama :(
      Video izlemeyi bende çok seviyorum

      Sil