26 Mart 2014 Çarşamba

NIVEA KAKAOLU VÜCUT LOSYONU (COCOA BUTTER)

                                                                 Selamlar :))

Vücudumuzun güzel kokması gerektiğini daha önce söylemiştim Dıor Dune yazıma buradan tık tık ile ulaşabilirsiniz.


nivea cacao butter

 Nivea geçtiğimiz günlerde yeni bir nemlendirici çıkardı. Bu ürünle tanışmam ise #gulshendoganile8mart etkiliğinde sevgili Gülsen Doğan sayesinde oldu.Güzel kokulu losyon için Gülsen 'e çok teşekkür ederim.Ürün gerçekten bitter çikolata gibi kokuyor, sürerken yeme isteği uyandırıyor bende.

nivea cacao butter

Ürün 250 ml ve losyon kıvamında ne çok cıvık ne de krem gibi katı. Kapağı açıp aldığımız da akma bulaşma sorunu yok. İçeriğinde kakao yağı ve E vitamini varmış. Kuru ciltler için yoğun bir nem vaad ediyor. Peki gerçekten nemlendirmesi yeterli mi? Evet nem vermesi yeterli. Sabah sürüyorum vücuduma ve eve geldiğimde de cildimde bir kuruma pullanma söz konusu değil. Ne yazık ki ürün içerisinde paraben ve türevlerini içeriyor buda bir çoğu için eksi bir durum.


nivea kakaolu vücut losyonu

Ürün harika kokuyor demiş miydim? Parfüm sıkmadım ve sadece bu losyonu sürüp sevgilimle buluştum ve çok güzel kokuyorsun dedi (ben zaten hep prenses gibi kokarım da kendimi övmeyeceğim burada :))
Çikolata kokusunu seviyorsanız ve parabenden korkmuyorsanız mutlaka sizde edinin derim. 

14 yorum:

  1. cacao değil cocoa :D seni severim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet ile aramda şifre deşifre etmesene :)))

      Sil
  2. Peki benim ki hasta bir insanı bayan ya da rahatsız eden bir koku mu sence? Denemek istiyorum ama kokudan yana tedirgin oluyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanmıyorum çok ağır rahatsız edici bir koku değil ama sen çok hassassın :/ o sebeple etkilenir misin bilmiyorum ?

      Sil
  3. Niveanın kakaolu el kremini de kullanmıştım ben daha önce çok güzel ve yoğun bir kokusu var. Bunu ürünü henüz denemedim ama çikolata kokulu duş jelimle güzel bi ikili oluşturabilirler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benimde aklımda olsun o zaman, çikolatalı duş jeli almalıyım :))

      Sil
  4. İlk izlenimim hiç fena değil benimde :)

    YanıtlaSil
  5. bende kakaolu el kremi duş jeli deneyen ve memnun kalanlardanım...Bunuda almalı :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan.Merak ettim kokusunu.En kısa zamanda deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Denedikten sonra yorumlarını bekliyorum :))

      Sil
  7. Hmmmm çok seviyorum çikolata aromalı kremleri ama iştahımı açıyor, ben almayım şekerim rejimdeyim bu ara :Pp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen alma :)
      Ama diyetlerde 25 gr bitter çikolata serbest :)
      Spordan sonra da minik bir parça bitteri ağzına atabilirsin

      Sil