15 Ocak 2019 Salı

Online İç Giyim Sitesi İfondi

Selamlar :)) Vakit sıkıntısından dolayı sürekli kendimi online alışveriş sitelerinde gezerken buluyorum. Evden yada iş yerinden diğer işlerimi hallederken kahvem elimde bu site senin, o site benim gezip alışveriş yapmak harika oluyor. Aldıkların kapına kadar teslim ediliyor ve bu detaylar benim çok hoşuma gidiyor. Geçen sene keşfettiğim İfondi sitesinden daha öncede alışveriş yapmıştım yazıyı buradan okuyabilirsiniz.


Online İç Giyim Sitesi İfondi
Online İç Giyim Sitesi İfondi



Bu seferde yine İfondi alışverişimden bahsedeceğim size. Siteyi incelediyseniz kendinizi çılgın gibi alışveriş yaparken bulabilirsiniz, çünkü biz geçen sene 3 kez falan alışveriş yaptık. Bildiğiniz kaliteli markaların ürünlerini 75 TL üzerine ücretsiz kargoyla almak harika oluyor. Ürün çeşitliliği fazla olan sitede, iç giyimden, atkı bere eldiven üçlüsüne, plaj giyimden tesettür mayoya, çeyiz setlerinden çocuk pijamalarına, korselere ve çanta, gözlük takı gibi bir çok aksesuara rahatlıkla ulaşabilirsiniz, sitede bulabilirsiniz 


Benim bu sefer alışveriş yapma sebebim nişan ve düğün hazırlığı için oldu. Bilirsiniz işte evlenirken nişan bohçası, damat bohçası ve gelin bohçası gibi seremoniler vardır. bir çok kişi bunları gereksiz görse de güzel gelenekler olduğunu düşünüyorum. Çeyiz alışverişim için seçtiğim ürünleri ifondi sitesinden sipariş verdim çünkü bu iş ve özel hayat yoğunluğunda mağaza mağaza gezip iç çamaşırı gecelik arayamazdım. Siteyi daha önceden bildiğim ve alışveriş yaptığım için gözü kapalı güvendim. Nişan bohçası hediyeliklerini de sepete ekledim ve bu stresten kurtulmuş oldum. Ücretsiz kargoyla kapıma teslim edilen ürünlerin kalitesi tartışılmaz, zaten bildiğimiz markalar satışta yani kötü bir sürprizle karşılaşmıyorsunuz.
Online İç Giyim Sitesi İfondi
Online İç Giyim Sitesi İfondi


Kızlar benim sizden bir ricam var şimdi, damat bohçasında şu da olur, buda olmalı dediğiniz bir şey var mı yada siteden eklemem gereken başka neler var? Bu bohçalarda kimlere ne hediyeler alınır. Yorumlarınızı bekliyorum. Eksiklerim varsa yorumlarınızla tamamlamak istiyorum. İfondi sitesine bakınca uygun fiyatlı ürünler arasından sizinde zevkinize uygun bir şeyler çıkacaktır mutlaka.

https://www.ifondi.com/

Sevgiler

6 yorum:

  1. hepsini keyifle kullan aldıklarını böyle bir sitenin varlığından haberim yoktu çok çok iyi oldu hemen göz atacağım...Bohça konusu ile ilgili varsa senin öğrenmek istediğin yardımcı olmaya çalışırım msj atarsın..
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Yeni duydum canım haber için tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. mutlaka incelemem lazım seviyorum ifondiyi ♡

    YanıtlaSil
  4. Şöyle bir inceledim de çok güzel şeyler varmış

    YanıtlaSil
  5. Güzel seyler varmis canim 😊

    YanıtlaSil
  6. İfondi sitesine göz gezdirim. Çok güzel triko kazaklar gördüm. Öneri için teşekkür ederim. Damat bohçası için ne lazım ve kullanılacaksa onu alın derim. Lazım olmayan şeyler süs gibi kalıyor ortada, gereksiz masraf çoğu.
    Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil