14 Haziran 2017 Çarşamba

İftar Tarifleri Lezzet.com

Selamlar :)) İftar sofraları hazırlamak, gelen konuklarımıza farklı ve güzel yemekler yapmak hepimiz için güzel bir uğraş. Bir arada vakit geçirilen özenli ve güzel sofraların kurulduğu Ramazan ayında sizlere yeni keşfettiğim bir siteden bahsedeceğim, lezzet.com. Sitede birbirinden güzel iftar tarifleri var. Harika görselleri olan ve en zor tarifleri bile kolay anlaşılır bir şekilde anlatan bir site.

Lezzet.com da en sevdiğim bölümse tatlı tariflerinin yer aldığı bölüm oldu.





Yaz mevsiminin en sevilen meyvelerinden biri olan çilekle yapılmış waffle, sitede o kadar detaylı ve basit anlatılmış ki iftar sofralarının en leziz yiyeceği haline gelmeyi başarıyor. 


Yine yapmayı çok sevdiğim bir tatlıdan bahsetmek istiyorum Kivili Kümbet Pasta, gerek görüntüsü, gerekse lezzetiyle iftar soframdan eksik etmediğim bir tatlı. Her misafirin mutlaka tarif istediği bir pastayı yapmak beni çok mutlu ediyor. İftar tarifleri arasına mutlaka eklemelisiniz.

Lezzet.com sitesinde sadece tatlılar yok, Dünya mutfaklarından yöresel lezzetlere kadar bir çok alternatif var. Farklı tatları denemeyi seviyorsanız mutlaka siteye göz atın. Diyet yapanlar için birbirinden farklı salata tarifleri de son günlerde ilgimi çekiyor. İftar sofralarını da salatayla süsleyenlerin vazgeçemeyeceği tarifler var. Favorim kuskuslu kestane salatası, lezzet.com sitesinden tarifine ulaşabilirsiniz. 

5 yorum:

  1. Yemek dergilerini çok seviyorum hem iştah açıcı hem de yapmayı bilmeyenler için çok yardımcı oluyor.Özellikle bekarken hep alırdım :D

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyor hele o çilekli waffel lar nefis :-))

    YanıtlaSil
  3. yemek dergilerine Ramazan da bakmıyorum canım çekiyor çok :( kapadım şimdi burayı da bay bay

    YanıtlaSil
  4. Tatlılar muhteşem görünüyorlar.Hemen bakalım siteye :)

    YanıtlaSil