8 Kasım 2013 Cuma

SİNİRİM GEÇTİ :))

Selamlar :))

Dün yazdığım bir konu vardı telefonum ile ilgili telefonum şarj almıyordu ve usb bağlantısını kullanamıyordum. Akşam iş çıkışı Ankara Necatibey Caddesindeki Balıkçıoğlu işhanına gittim. Ankaralılar bilir telefon satış ve teknik destek birimidir orası. Telefonu bir tamirciye götürdüm, bu telefon ölmüş kaldır at yapılmaz dedi! İstersen kalsın bizde 2 gün bir bakalım dedi, Teşekkür ederim diyerek çıktım, telefonu orada bırakacağım içini sökecek parçasını alacak bla bla bla Yer miyim ben bunları? Yemem tabi.
Başka bir dükkana girdim. Adam Telefona ve bataryasına baktı hiç sorum yok, tahmin ettiğimiz gibi şarj giriş yeri bozulmuş şarj soketi. Hemen şarj yerini değiştirdi ve telefonu aldım. Öküz gibi şarj cihazını sokup çıkartmayacakmışım bunu öğrenmiş oldum. Ücret olarak 20 TL ödedim. Samsung bayisi telefonla ilgilenmedi ve bu durumu mail ile genel merkeze ilettim. Bakalım ne cevap verecekler. Bu arada telefonum orijinalmiş yani telefonumda sorun yok, galiba o götürdüğüm bayi başından atmak için o şekilde davrandı.

6 yorum:

  1. Geçmiş olsun canım, böyle konularda uyanık olmak lazım. benim bazen basiretim bağlanıyor ilk girdiğim yerin dediğini yapıyorum sen iyi yapmışsın 2. yere gitmekle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Biraz dikkat etmek lazım, telefonu bıraksan söküp parçalayacaklar ya

      Sil
  2. Yapıyorlar öyle şerefsiz satıcı çok neyseki iyi birine denk gelmişsin Samsung'dan gelecek cevabı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Dün ki yazında da soylemıstım sorun sarj soketınde dıye sonuca ulasmana cok sevındım :)

    YanıtlaSil