13 Kasım 2013 Çarşamba

I LOVE AUTUMUN

MİM


Selamlar :))

Yasemin beni mimlemiş bende hemen cevaplıyorum. Yasemin arkadaşın blogu ve yazısı için buraya tık tık .

1) Sonbaharda en sevdiğin şey / şeyler neler?
Havaların biraz serinlemesi ve yaprakların sararıp dökülmesini seviyorum. Yeniden doğuşu hatırlatıyor bana.

2) Sonbaharda en sevdiğin kıyafet?
Trençkot ve ince deri montlarımı giymeyi seviyorum, birde biraz kalın olan kot gömlekleri bu mevsimde giymekten çok keyif alıyorum.

3) Sonbaharda makyaj trendin nedir?
Özel bir trendim yok :// o anki ruh halime göre yapıyorum makyajımı.

4) Sonbaharda en sevdiğin yiyecek / içecek?
Hiç fark etmez, her zaman her yemeği yerim :) Boğa burçları obur mu ne ?

5) Sonbaharda başlayan TV dizilerinden en çok beklediğin dizi hangisi?
Türk dizilerinden şu aralar Yalan Dünya dizisini izliyorum, yabancı dizilerden yeni sezonu beklediklerim ise Mad Men, South Park, How I Meth Your Mother
ve Nıp Tuck' ta beklediğim dizilerden biriydi ama bitti.


6) Sonbahar geleneğin nedir?
Benim sonbahar favorim, sinema sezonunu açıyor olmam.

 Mimlediklerim

xoxo


12 yorum:

  1. Oyyy mim gelmiş bana arkadaşımdan.. Çok teşekkür ederim canım arkadaşım benim. Yarına hemen cevaplayacağım.. :))
    Üstelik konu da tam benlik..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konunun sana uygun olmasına çok sevindim canım ablacığım :)
      merakla bekliyor olacağım cevaplarını canım
      Öptüm

      Sil
  2. Oley mimlendim :) hemen yazıyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Hpw ı met your mother çoktan bsşladı kız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bebeğim dizi başladı ama, benim orada kastettiğim başlamasını beklediğim. Yani hemen son bahar gelsin ve dizi başlasın modu :)

      Sil
  4. Boğa burçları geçekten çok obur oluyor
    eşimden biliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. oğlak burcuda cok obur canım :D
    tesekkurler yanıtladığın icin. deri montları bende cok seviyorum bu arada:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün yemeğe çıkalım canım o zaman yiyelim mekanda ki her şeyi :)
      tek başıma büyük pizza bitirdiğim oluyordu :/ Allahtan kurtuldum o durumdan :)
      Bende severim deri mont hihihihih ::))

      Sil