golden rose etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
golden rose etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

15 Mart 2016 Salı

GOLDEN ROSE VELVET MATTE SERİSİ 20 NUMARA RUJ İNCELEMESİ

Selamlar :))
Kimisi makyajda rujdan vazgeçemez kimisi rimelden. Benim için ikisi de çok önemlidir makyajda, birbirini tamamlar ama hiç makyaj yapmasam da koyu bir renk rujla kendimi renklendirmeyi ihmal etmem. Geçtiğimiz günlerde katıldığım #sevgiylekadinlargunu etkinliğinin sponsorlarından biri de Podium AVM Golden Rose mağaza standıydı. Bizlere, velvet matte serisinden rujlar hediye etmişlerdi. 

 GOLDEN ROSE VELVET MATTE 20 NUMARA RUJ

13 Kasım 2013 Çarşamba

Golden Rose Oje

Selamlar :))



 Bugün tırnağıma harika bir kırmızı oje sürdüm :) Bu renk aslında çok eski, uzun zaman önce kullanıyordum, üniversite yıllarında almıştım bu renk ojeyi dün görünce tekrar aldım dayanamadım :)
 Kırmızı mı desek koyu bordo mu desek? Parlak bir vişne çürüğü galiba. Ama rengin parlaklığı beni benden alıyor resmen.
 Golden rose 65 numara. Golden Rose standlarında yada oje satan kozmetik dükkanlarında bulabilirsiniz. Benim gibi parlak bitişli oje seviyorsanız şiddetle tavsiye ederim :) Hatta yıl başı kırmızısı da olabilir bu renk.
(tırnak kenarına bulaşmış görüntü için kusura bakmayın lütfen )


 Bu renk bir trençkotum vardı o zamanlar, onu giydiğim zaman bu ojeyi sürüyordum. Dün resmen nostalji yaşadım.

Beni instagramdan takip etmek için @senadursun1 olarak aratabilirsiniz.
Tweetter için nypd_sena 

xoxo

11 Eylül 2013 Çarşamba

GOLDEN ROSE RICH COLOR

Selamlar :))

Dün akşam instagramdan duyurduğum oje ile karşınızdayım. İnstagram takibi için @senadursun1 olarak beni bulabilirsiniz.
 Bu ojeyi bana Zehra arkadaşımız hediye etmişti. GoldenRose genel anlamda sevdiğim bir oje markası mat serisi hariç :)) ama bu seriyi daha önce denememiştim. Adı gibi zengin mi renk? Bir bakalım.
 Elime tek kat sürdüm. Kapatıcılık tek kat için bile ideal,kuruması hızlı opaklığı iyi. Ama bunlar bu oje için yeterli mi? Tabi ki de yeterli gibi ama benim için önemli olan bir özellikte ojenin uçlardan soyulmaması. Sabah uyandığım zaman ojenin tırnak uçlarından gittiğine şahit oldum, mat seride de aynı sorunu yaşamıştım, bu sebeple eksi bir puan, onun dışında gayet güzel yapılı.Fırça geniş maxi brush denilenlerden ve ben tırnağıma tek seferde uygulama yapabiliyorum bu fırçayla. Her marka bu fırçalara geçse.
Tırnağımdaki duruşunu ben sevdim ama.
 Sizler bu seriden hangi renkleri seviyorsunuz?

10 Eylül 2013 Salı

Ne Sürdüm?

Selamlar :))
Herkese kocaman bir günaydın.
Oje sürmeyi çok seviyorum nail art yapmaya bayılıyorum ama gel gör ki çok beceremiyorum bende stıcker yapıştırıyorum.
 Bu stamp oje baskı aparatını neredeyse alalı 8 ay olduMarkafoniden almıştım. İlk aldığım zaman denedim beceremedim, attım bir köşeye. Geçen gün nasıl yapıldığına dair videolar izledim deneyim dedim hatta instagramdan GoncanınGüncesi yardım etti ama ben yine yapamadım! Bir gün akşama kadar sırf deneyeceğim ve başarılı sonuç elde edeceğim, hırs yaptım şuan :))
 Betty Boop ojemi markafoniden almıştım ve yazısını yazmıştım. Beni gerçekten takip edenler bilir :)
 Oje yapısal olarak opak ve kuruma hızı çok iyi. Pembeye bayılıyorum.
 Sağ el yüzük parmağıma gül ve kenarında taş olan stıcker yapıştırdım.
  Nasıl olmuş sizce kızlar? pembe üzerinde gül benim hoşuma gitti.
Sol elime yüzük parmağıma da beyaz oje sürdüm ve pembe bir kalp yapıştırdım. Çok olmasa da bunu da sevdim.
GoldenRose beyaz oje, BettyBoop pembe oje ve vanilya kutudan gelen stıckerları kullandım.
Bende bir gün sizler gibi daha güzel nail artlar yapacağım. Ben inanıyorum kızlar, sizde inanın bana.
İnstagram takibi için @senadursun1
Twetter takibi için @nypd_sena 
yazarak beni aratabilirsiniz.

29 Ağustos 2013 Perşembe

Ne Sürdüm?

günün ojesi

Selamlar :))
Geçen gün bir bloger arkadaşımızdan görüp, esinlendiğim bir oje ile karşınızdayım. Arkadaşımız Sarı Avon üzerine sarı simle french yapmıştı. Bende tek simli ojem china glaze yeşili uyguladım golden rose yeşilin üzerine.
 Golden Rose ojeleri genel anlamda seviyorum, renk yelpazesi geniş. China Glaze ojeler ise tek kelimeyle muhteşem.Vanilya Kutu üyeliğinden gelmişti bu harika yeşil simli oje.

Nasıl beğendiniz mi?