Selamlar :))
Herkese kocaman bir günaydın.
Oje sürmeyi çok seviyorum nail art yapmaya bayılıyorum ama gel gör ki çok beceremiyorum bende stıcker yapıştırıyorum.
Bu stamp oje baskı aparatını neredeyse alalı 8 ay olduMarkafoniden almıştım. İlk aldığım zaman denedim beceremedim, attım bir köşeye. Geçen gün nasıl yapıldığına dair videolar izledim deneyim dedim hatta instagramdan GoncanınGüncesi yardım etti ama ben yine yapamadım! Bir gün akşama kadar sırf deneyeceğim ve başarılı sonuç elde edeceğim, hırs yaptım şuan :))
Betty Boop ojemi markafoniden almıştım ve yazısını yazmıştım. Beni gerçekten takip edenler bilir :)
Oje yapısal olarak opak ve kuruma hızı çok iyi. Pembeye bayılıyorum.
Sağ el yüzük parmağıma gül ve kenarında taş olan stıcker yapıştırdım.
Nasıl olmuş sizce kızlar? pembe üzerinde gül benim hoşuma gitti.
Sol elime yüzük parmağıma da beyaz oje sürdüm ve pembe bir kalp yapıştırdım. Çok olmasa da bunu da sevdim.
GoldenRose beyaz oje, BettyBoop pembe oje ve vanilya kutudan gelen stıckerları kullandım.
Bende bir gün sizler gibi daha güzel nail artlar yapacağım. Ben inanıyorum kızlar, sizde inanın bana.
İnstagram takibi için @senadursun1
Twetter takibi için @nypd_sena
yazarak beni aratabilirsiniz.