14 Mayıs 2018 Pazartesi

Yeni Blog Alarmı - TULES


Merhaba, 

Merhaba ne kadar güzel bir kelime sizce de öyle değil mi? Nefsi Müfadaaa Blog yazarı bloguna tam da bu şekilde giriş yapıyor, bize bir zarar vermeyeceğini en baştan ifade ediyor.

Blogu ilk keşfettiğimde bu kadar hoşuma gideceğini, blogun beni böylesine içine çekeceğini tahmin edemezdim. Blog sade tasarımıyla yormadan okumayı hedefliyor ve benim en çok ilgimi çeken yazarın kendi düşüncelerinin yer aldığı notlar ve günün şiiri bölümleri. 
Yeni Blog Alarmı - TULES
Yeni Blog Alarmı - TULES

Farklı yazılar okumak, hislerin farklı şekilde yorumlanması bu blogda harika bir uyum içinde sizi bekliyor. Gün arasında yada gün sonunda ruhumu dinlendirmek ve stresimi atmak için nefsimüdafaaa bloguna giriyorum ve hemen yazıları okumaya başlıyorum o kadar iyi geliyor ki kendimi huzurda hissediyorum.

Blogu keşfetmek için acele edin ve size harika bir haberim var. Blog yazıları ve daha falası yakın zamanda kitap olarak basılacak ve kütüphanemizde yerini alacak. Bu tarz güzel eserlerin kağıda basılı şekilde kitaplığımda olması zenginliklerden biri.

Genç yazarımız toplumsal statüye odaklanmadan herkesin okuması için yazmayı seven biri, genç yeteneklere destek olmak için okumayı artırmalıyız. Karanlıkta kalmış her yer aydınlansın diye okumayı yazmayı ve bunu 1 kişi bile olması ulaştırmayı hedefleyen Sevgili Tules’e en içten duygularımla başarılar diliyiorum.

Kitap çıktığında sizlerle paylaşacağım bizi takipte kalın
Sevgiler

2 yorum: