19 Ocak 2018 Cuma

Giyiver.Com ALIŞVERİŞİ

Selamlar :)) Her şeye vakit bulduğum ama alışverişe çıkmaya vakit ayıramadığım için yine bir internet alışveriş yazısıyla buradayım. Giyiver.com alışverişi keyif aldığım sorun yaşamadığım bir alışveriş oldu.

Tek yaşadığım sorun uygun fiyatlı ürünler arasında seçim yapmakta oldu :)) Siteyi incelediğinizde bana hak vereceksiniz çünkü gerçekten fiyatlar çok uygun. Siparişi oluştururken aklımda acaba bu kadar uygun fiyatlı olması normal mi diye düşündüm ve siparişler gelince anladım ki boşa endişe etmişim. Ürünlerin yapısı ve kalitesi çok güzel.


Sitede bir çok kategoride ürün var. Çanta, ayakkabı, spor kıyafet, abiye, erkek kazak aklınıza gelecek bir sürü çeşitli kıyafet sitede mevcut. Kendime hırka, pijama ve erkek arkadaşıma kazak sipariş ettim. Keyifli günlerde giyelim :))



Nakış işleme modası her yerde altın çağını yaşıyor. Gri üzeri cepleri nakışlı hırkaya bayıldım. Hemen attım sepete. Duruşu çok havalı ve taytla giydiğim zaman çok beğendim.

Hırkanın farklı model ve renkleri de mevcut. İçine ince bir triko kazakla yada bahar aylarında tişört üzerine güzel uyum sağlayacaktır. Giyiver sitesindeki görselde olduğu gibi jean pantolonlarla da harika duruyor.

Uzun soğuk kış gecesi için birde pijama sipariş ettim, yumuşacık kumaşıyla keşke iki tane alsaydım dedim :)) tekrar sipariş edilecekler arasına girdi.  

Bu arada sitede sevgililer günü için harika indirimler var, stoklar erimeden siteye mutlaka bakmanızı öneririm. Verdiğiniz sipariş onaylanmadan önce sizi telefonla arıyorlar ve siz onay verirseniz siparişinizi onaylayıp hemen kargoya veriyorlar. Kargo bilgilendirme mesajı da geliyor ve kargonun akıbetini merak etmekten kurtulmuş oluyorsunuz. Özenli paketlemeyle sipariş size ulaştıktan sonra yeni cicilerin keyfini çıkarmak kalıyor.



1 yorum: