12 Ocak 2018 Cuma

14 Şubat Sevgililer Günü Alışveriş Listesi - ZAFUL

Selamlar :)) 14 Şubat Sevgililer Sevgililer Günü Alışveriş Listesini oluşturdum ve seçimleri Zaful' dan yaptım, umarım beğenirsiniz.

Daha eski yazılarımda seçimlerimde siyah mini elbise övsem de bu sene kırmızı mini bir elbiseye göz diktim. Kırmızının sıcaklığı sarsın istedim her yeri :))


kırmızı elbise

Göğüs ve sırt dekolteli kırmızı mini elbise tam olarak sevgililer günü için dikilmiş bence. Dekoltesi ve rengiyle harika bir uyumu var.

Kırmızı Elbise


yüzük

Aksesuar seçimi olarak sadece yüzük seçtim, şaka gibi bir fiyatı var ve kaçmazdı.

ayakkabı

Ayakkabı olmazsa olmaz diyerek bu sıra dışı sitilettoyu sizinle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Bilek detayına bayıldım, sen nasıl bir kralsın demekten kendimi alamıyorum ayakkabıya. Elbise ve etekle giyebileceğimiz gibi kısa bilek pantolonlarla da efsane olur bu inci bilek detayı.


kaban

Şubat ayı bulunduğumuz yarım keüede kış mevsimine denk geldiği için kabansız olmaz kızlar (coğrafi bilgi veren blogger asdfghhjkgk) Kesimi ve tarzıyla harika bulduğum bir kaban, rengi de hoşuma gitti ve kot pantolonlarla da harika duracaktır. 


Son olarak ışıklı bir dekorla yazıyı bitireceğim, instagramda bir çok kişinin sayfasında bu üründen görmek mümkün. Led ışıklar sayesinde kendi notunuzla beraber güzel bir hediye olacağını düşündüm. Duvar aydınlatması olarak kullanabilirsiniz, kendinize özel notlarla sevgilinize olan hislerinizi iletebilirsiniz.

Led Pano

led pano




Sevgililer günü için seçimlerimi beğendiniz mi? Bu yazıyı hazırlarken ben çok eğlendim ve umarım sizde keyifle okursunuz.

7 yorum:

  1. Elbise, takılar, ayakkabı hepsine ayrı ayrı bayıldım :) Güzel günlerde giy canım :)

    YanıtlaSil
  2. Kirmizi boyle günlere yakisir. Harika secimler canim 😊

    YanıtlaSil
  3. Hello dear your Blog is very nice and that's why I became your fixed reader!(#1010) Do you want to return the subscription? the gfc bar, on my blog, is on the RIGHT scrolling the page of the Blog very much I look forward to you with confidence http://casaninnamamma.blogspot.it

    YanıtlaSil
  4. en alttaki ledli yazıdan sipariş verdim ben çok istiyordum ama bakalım ne zaman gelecek :)

    YanıtlaSil