29 Mayıs 2017 Pazartesi

PUDRA KOKUSU İLE MAYIS PAPATYALARI ETKİNLİĞİ SPONSORLARI

Selamlar :)) Pudra kokusu ile mayıs papatyaları etkinliğinin detaylarını burada yazmıştım. Şimdi sırada sponsor detayları var.

PUDRA KOKUSU İLE MAYIS PAPATYALARI ETKİNLİĞİ SPONSORLARI

Sosyal medya hesaplarınızdan #mayispapatyaları #pudrakokusuilemayispapatyalari etiketiyle daha fazla görsele ulaşabilirsiniz.  Etkinliğimizin mekan süslemeleri ve papatyalı taçlarımız Lina Organizasyona aitti.



PUDRA KOKUSU İLE MAYIS PAPATYALARI ETKİNLİĞİ SPONSORLARI

Eskişehir'de yaşayanlar özel gün süslemeleri için tercih edebilirler.

PUDRA KOKUSU İLE MAYIS PAPATYALARI ETKİNLİĞİ SPONSORLARI

Papatya detaylı nefis kurabiyelerimiz Vildan Denizci Hanım tarafından yapılmıştı. Özel günlerinizde tercih edebilirsiniz.
PUDRA KOKUSU İLE MAYIS PAPATYALARI ETKİNLİĞİ SPONSORLARI

Türk markası olan Bionnex bizler  için şampuan ve güeş koruma kremi yollamış, denemek için sabırsızlanıyorum ama Mayıs sonu itibariyle halen Ankara'da güneş yok.


Severek kullandığım Nature Beauty ürünlerini yedeklemiş oldum. Detaylı yazısı gelecek, takipte kalın.


Uzun süredir vazgeçilmezim olan Splat diş macunu, bu sefer aloe vera özlü.


İlgimi en çok çeken firmalardan biri Activar, besin desteği ve göz kremiyle bizimle oldular. Besin desteği DNA Hücre onarımına da destek sağlıyormuş.


Temizlik grubu olarak Vissmate ve HighGenic bizimle olan firmalar arasındaydı. Her iki markanın ürünlerini de seviyorum.



Propa markasının dudak dolgunlaştırıcısını kullanıyordum, birde ter kokusunu önleyen spreyi çok merak ediyordum, harika oldu bu hediyeler.


Ve benim en çok sevdiğim HC Hair Care ovex saç maskesi ve HC göz kremi. 


Capicode şampuan testerları.


Angels Secret ped, JM Ocean Avenue bünyesinde yer alan bir marka. Daha öncede kullanmıştım sevdiğim bir marka.


İsmimize özel olarak gelen, Makarna Lütfen, ev yapımı makarnaları hem sağlıklı hem lezzetli.


Dermokil ürünlerini severek kullanıyorum. Küçük boy olmaları seyahat ederken bana eşlik ediyor.


Egos saç şekillendirici wax, sıkı tutuşuyla sağlam bir şekillendirme sağlıyor.



Karakter Dükkanından Bulut için seçtiğim konuşan Pepe :)) 


Beeo Propolisli boğaz spreyi, mevsimsel faranjitlerde harika bir kurtarıcı oldu.





Esterel Kozmetikten Mavi dipliner.


Revox sıvı saç kremi, severk kullandığım bir ürün, saçı ağırlaştırmıyor ve kolay açılmasına yardımcı oluyor.


Ahmed Tea Çay mis kokusu ve güzel tadıyla favorimiz oldu.


Maiamc soyulabilir siyah maske, bu günlerde her markada siyah maske var. Bakalım bu ürün nasılmış?




Essence firması da o gün bizleri yalnız bırakmadı. Ojenin rengine bayıldım.


Gül ve pudra kokusunun uyumu Bargello Melange parfümde birleşmiş, kokusuna ve kalıcılığına bayıldım.


Etkinlikte bizimle olan ve firmalarını birebir anlatan firma yetkililerine buradan bir kez daha teşekkür ederim. Harika bir etkinliği daha geride bıraktık. Pudra Kokusu blog yazarı Gözde etkinlik için çok emek sarfetti, bizleri Eskişehir'de misafir etti, ilgilendi :)) Teşekkürler Gözdeciğim, Sevgiler.

7 yorum:

  1. Canım benim için çok keyifliydi. Guzel anılarım oldu. İyiki geldin.

    YanıtlaSil
  2. Severek okudum yazını canım 😍 Ne güzelde bilgilendirmişsin ürünleri tek tek 👏🏻👏🏻😍😘😘

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan siyah maske ve bionnex şampuan yorumlarını merak ettim bekliyorum :-))

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel ürünler. Severek kullan canım. Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. sponsor ürünleri de çok güzeller, iyi günlerde kullan.....

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım ürünlerini etkinlik harika olmuş :)

    YanıtlaSil