24 Mayıs 2016 Salı

MATCH KONJAC SÜNGER YEŞİL ÇAY ÖZLÜ

  Selamlar :))

Mevsim geçişi olduğu için bir çoğumuzun cildi gibi benim cildimde tepki vermeye başladı. Cilt bakımına özen göstermemiz gereken şu günlerde tanıtmak istediğim ürün match konjac sünger yeşil çay özlü. 

MATCH KONJAC SÜNGER YEŞİL ÇAY ÖZLÜ




Konjac bitki liflerinden üretilen ve içerisinde katkı maddesi olmayan bu süngerler bir çok kişinin favorisi oldu. İlk ve tek denediğim marka olan match konjac sünger deneyimim #sevgiylekadinlargünü etkinlğinde tanışmamla oldu.

MATCH KONJAC SÜNGER YEŞİL ÇAY ÖZLÜ

Konjac süngerler, suyla buluştuğunda hacminin iki katı su emerek büyüyor ve yumuşayan yapısıyla cildi derinlemesine temizliyor. Cilt üzerindeki ölü deriyi, cildimizi tahriş etmeden alıyor. Egzamalı cilt tedavisinde kullanılabilir ve sivilce oluşumunu engeller. Doğal bir ürün olduğu için hassas ciltlerde ve bebeklerde kullanılabilir. Bunlar Match konjac süngerin vaatleri. Bendeki etkileri nelermiş?


MATCH KONJAC SÜNGER YEŞİL ÇAY ÖZLÜ

Ürünü haftada iki kez düzenli olarak kullandım. Doğal bitki lifi olarak geçsede her gün peeling yapamam. Kullandığım süre boyunca, cildimde kızarıklık, sivilce, hassasiyet gibi sorunlar yapmadı. Bunlara karşılık cildimde bir iyileşme yada parlaklıkta görmedim. Yeşil çay özlü olmasınında bir etkisi yok bence. Sitelerinde ayrıca ürün için nemlendirir ibaresi var ama her kullanımdan sonra nemlendirici sürme isteğim arttı. Tekrar alacağım bir marka değil, sanırım merakımdan dolayı başka bir marka konjac sünger deneyeceğim. Sizlerin konjac süngerle ilgili tavsiye edeceğiniz bir marka var mı?


29 yorum:

  1. Bende yeni kullanmaya başladım. Bakalım sürekli çıkan sivilcelerime çare olacakmı ?

    YanıtlaSil
  2. Konjac sünger denedim ara ara da kullanıyorum ama bu markayı yeni duydum. İyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. konjac sünger ben de gratisten merak ettim aldım rengi senin bu yeşil çaylı süngerine benziyordu kullanamadım ya taş gibi bişey oluyor kuruyunca, alışık olmadığımdan mıdır nedir elim gitmez oldu artık ona :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmadan önce suyla ıslatman lazım canım o zaman yumuşuyor, kuruduğunda hepsi sert oluyor.

      Sil
    2. biliyorum canım da üşeniyorum :D

      Sil
  4. orijinal konjac daha iyi ama bunu da kullanmıştım fena değildi yapısı daha sert gözenekleri daha azdır orijinaline göre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu biraz yapa diyebilir miyiz?
      Orijinali denemedim bende.

      Sil
  5. Ben de aynen yesil cay özlü olan baska bir marka süngeri kullanmaya yeni basladim, bakalim nasilmis

    YanıtlaSil
  6. Bu süngerleri çok merak ediyordum ancak yazını okuyunca hevesim kaçtı sanki :)
    Geçtiğimiz günlerde Gratis'te Be Beauty'nin süngerini gördüm ancak karar veremeyerek bıraktım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Be Beauty denemedim belki denesem severdim :)

      Benim ihtiyacımı karşılamadı canım, sende denersen yorumunu heyecanla okurum.

      Sil
  7. bende ilk deneyimimi bununla yaptım canım :)

    YanıtlaSil
  8. Cildi temizlemekte etkili olabilir bence de.
    http://kendimutfagindasef.com/

    YanıtlaSil
  9. bilmiyordum bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Görüntüsü çok şirinmiş ama ;) perfonması yeterli değil demek ki. Ben fazla makyaj yapmadığım için ihtiyaç da olmuyor bunlara. Sevgiler...
    https://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  11. bende merak ediyordum bu ürünü ama şimdi bir kere daha düşüneceğim :)

    YanıtlaSil
  12. Hiç heves etmedim bu ürüne nedense.

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim senacım :)

    YanıtlaSil
  14. teşekkür ederim senacım :)

    YanıtlaSil