29 Şubat 2016 Pazartesi

SANTE ACAİ ÇİLEĞİ ÖZLÜ GÖZ BAKIM FLUID VE ACAİ ÇİLEĞİ ÖZLÜ DENGELEYİCİ FLUID

Selamlar :))

Temiz cilde, bakımlı cilde yapılan makyajın yerini hiç bir makyaj tutmaz. Bunun bilinciyle bizlerde cilt bakımına özen gösteriyoruz. Cilt temizliği kadar, cilt bakımı da önemli. Temizlenmiş ve nemlendirilmiş cilt hepimizin favorisi. Bu yazıda sizlere cilt ve göz çevresi iki üründen bahsedeceğim. Acai çileği özlü göz bakım fluidi ve acai çileği özlü karma ciltler için dengeleyici fluid. Fluid kelimesi akışkan anlama geliyor ve bu iki üründe losyon kıvamında akışkan yapıda, krem gibi koyu kıvamlı değil.


SANTE ACAİ ÇİLEĞİ ÖZLÜ GÖZ BAKIM FLUID VE ACAİ ÇİLEĞİ ÖZLÜ DENGELEYİCİ FLUID


Sante markası organik oluşuyla beni kendisine çeken bir marka. Daha önce sante marka ruj ve göz kalemini yorumlamıştım okumak için  buraya tık tık lütfen.


SANTE ACAİ ÇİLEĞİ ÖZLÜ DENGELEYİCİ FLUID

Karma ciltler için acai çileği özlü dengeleyici fluid,içerisinde bulunan acai yağı, kamelya yağı,siyah yılan kökü,söğüt kabukları özü gibi doğal içerikli ve bitkisel besinlerden oluşan bir losyon. Karma ciltlerin ihtiyacına yönelik nemlendirirken gereksiz yağlandırma yada kurutma yapmıyor. Cildin yağ ve nem ihtiyacına yönelik bir bakım sağlıyor.

Emilim süresinin hızlı olması sebebiyle sabahları makyaj öncesi kullanıma uygun bir ürün ama ben en çok akşam bakımında kullanmaya özen gösteriyorum. Temizlediğim ve tonikle sildiğim cildime bir damla losyon sürüyorum. Sabaha güzel bir ciltle uyanmamı sağlıyor. Sivilce yada kızarıklık gibi bir hassasiyet yaşamadım.Organik ürün olması sebebiyle hassas ciltliler içinde uygun.


SANTE ACAİ ÇİLEĞİ ÖZLÜ GÖZ BAKIM FLUID

Sante acai çileği özlü göz bakım fluidi,yorgun ve nemsiz göz çevresi için tercih ettiğim bir ürün oldu. Sürekli bahsettiğim bir konu var'göz çevresi kuruluğu' Genetik özelliğim ve kötü çalışma şartları sebebiyle göz altlarımda morluk kuruluk had safhada, bu sebeple göz çevresi ürünlerine ekstra ilgim var. Sante markasına ait losyonyu kullanmaya başladığımdan beri daha ışıl ışıl bir göz çevresine sahip oldu. Bu losyon tek başına kullanılabileceği gibi, göz kreminizden öncede sürebilirsiniz. Takıntılı oluşumdan dolayı ben krem öncesi sürüp, losyon emildikten sonra göz kremini uyguluyorum. Göz çevreme ağır gelmedi ve herhangi bir beyaz nokta oluşturmadı bu kullanım.

Organik ürünleri seviyorsanız bu iki ürüne bir göz atmanızı tavsiye ederim.
Cilt dengeleyici fluid 
Göz çevresi fluid  için yazıların üzerine tıklamanız yeterli.
Ürünleri ayışığıorganik sitesinden sipariş verebilirsiniz.

23 yorum:

  1. Santenin ürünlerini severim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. organik oluşu iyi hakikaten ..

    YanıtlaSil
  3. Göz kremini çok merak ettim ben de :)

    YanıtlaSil
  4. Göz kremini kullandim en kisa zamanda yorumlayacagim ben de blogumda. Fakat yaglandirmadan nemlendiren diger ürünü merak ettim dogrusu, tesekkürler yaziniz icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) nemlendirici olan ürünü de mutlaka denemelisin

      Sil
  5. hiç denemedim
    tavsiye için teşekkür ediyorum canım

    YanıtlaSil
  6. ilk defa ismini duyduğum bir ürün daha =) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  7. Elimdeki stoklarımı eritebilirsem kesinlikle daha temiz içeriklere yönelmeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka öyle yapmalıyız ama ne yazık ki her zaman bu mümkün olmuyor :(

      Sil
  8. Bu ürünler güzel de kokuyordur pek severim meyve kokulu ürünleri.

    YanıtlaSil
  9. bu ürünüde ilk defa duydum çocuk olunca biraz uzak kalıyor insan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bebişler hayatımızı onlara endeksliyoruz

      Sil
  10. organik ürünlerden vazgeçmemek lazım:)

    YanıtlaSil
  11. yazının başlığıııı mastır tezi gibi olmuş yaaa :)))

    YanıtlaSil