8 Şubat 2016 Pazartesi

KIRIK ŞEMSİYE BLOGGER BULUŞMASI #ozgurlukkadinlabaslar

                                                                           Selamlar :))

Geçtiğimiz aralık ayında blog ana sayfamda yazıları okurken,Kırık Şemsiye  blogunda bir yazı gördüm. Blog sahibi Sevgili Esra, etkinlik düzenleyeceğini ve katılmak isteyenlerin mail atmasını belirtmişti. Bende şansımı denemek için mail gönderdim ve beklemeye başladım. Bir akşam Esra'dan mail geldi ve 30 Ocak tarihinde İstanbul'da etkinliğine davet ediyordu, daha önceki etkinliğini severek takip Esra'nın bu etkinliğinde yer alacağım için kendimi şanslı hissettim. İlk yazıda o güne ait fotoğrafları paylaşmak istiyorum. Bizi yalnız bırakmayan sponsor firmaların yazısını daha sonra yazacağım.  Etkinliğe ait daha fazla fotoğraf görmek için #ozgurlukkadinlabaslar etiketiyle sosyal medyada arama yapabilirsiniz.


Sevgili Esra'yla o gün tanıştık, enerjisine hayran oldum. Etkinlik boyunca çok pozitif ve güler yüzlüydü.



KIRIK ŞEMSİYE BLOGGER BULUŞMASI

Etkinlik mekanı için harika bir yer tercih etmişti bizler için Esra. İstanbul Büyükçekmece sahilde Kafeist Bistro, deniz manzarası ve ilgili çalışanlarıyla harika bir yerdi.


Etkinliğin pastası Pasta Sanatı tarafından yapılmış. Harika bir tadı vardı. Pasta üzerindeki kız figürünün Esra olduğunu söylememe göre yok sanırım.



En çok keyif aldığım etkinliklerden biri diyebilirim #ozgurlukkadinlabaslar etkinliğine. Maskeli baloya katılmış gibi


Hepimize çok güzel çiçekler hediye etti Esra, bu güzel çiçekler için hem Esra'ya hem de EsÇiçek ailesine teşekkür ederim.
Sevgili denilen adamdan görmediğimiz için bu tarz jestleri çiçeğe nasıl sevindim anlatamam, Ankara'ya getirdim :)) salonumu süslemeye devam ediyor.

KIRIK ŞEMSİYE BLOGGER BULUŞMASI

Etkinlik, sabah 11.00 da başladı ve davet serpme kahvaltıydı. Arkadaşlarımla sohbet edip, kahvaltı yapmak çok güzeldi. Sosyal medyadan tanışıp takip ettiğimiz blogger arkadaşlarla bir arada olmak,yüz yüze sohbet etmek çok keyifli.


Bizleri bu güzel günde bir araya getiren Kırık Şemsiye blog sahibi Esra'ya ve mekan sponsoru  Kafeist Bistro ailesine teşekkür ederim.

Katılımcı Bloggerlar


www.ilknurundunyasi.com
www.ilkeee.com
makyajkelebegi.blogspot.com.tr
makyajlikareler.blogspot.com.tr
www.zehraslife.com
www.mehtapslifestyle.com
www.ummuhancelikel.com
www.sansbocegi.com
www.aysegulyaziyor.com
sosyalannem.blogspot.com.tr
www.biricitinyeri.blogspot.com.tr
www.safagindunyasi.com
www.tavsiyesever.com
kiriksemsiye.blogspot.com.tr


15 yorum:

  1. gelip yalnız bırakmadığın için ben teşekkür ederim canım :) öpücük

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir gündü, daha sık görüşmek dileğiyle =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı hisleri paylaşıyorum, umarım daha sık denk geliriz İlke'ciğim

      Sil
  3. Çok güzel bir buluşma olmuş. Kahvaltı harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Keyifli,güzel bir gündü.Şemsiyelerde güne renk kattı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceliydi, şemsiye detayına bende bayıldım

      Sil
  5. herşe pek hoş Senacım şemsiyeli pozlarınızı çok sevdim..

    YanıtlaSil
  6. Kırmızı olayı süper. Bayılıyorum bu renge.))

    YanıtlaSil
  7. Sofraya baktıkça karnım acıktı.

    YanıtlaSil