15 Aralık 2015 Salı

EBRUSHKA İLE YENİ YIL PARTİSİ VE BRUNCH ETKİNLİĞİ SPONSOR FİRMALAR

Selamlar :))

Ebrushka ile yeni yıl partisi ve brunch etkinliğinin ilk yazısını yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz. Güzel ve keyifli bir etkinlik sonrası Ebru bizlere harika hediyeler verdi. Bu yazıda sponsor olan firmaların göndermiş oldukları ürünleri tanıtacağım.



İlk olarak isimlerimizin yazıldığı ve etkinliğin konseptine  uygun olarak hazırlanmış bu cici kartlar Sevgili Elçin arkadaşımızın el emeği ürünleri. Elçin,el becerisinde çok yetenekli ve blogunu buradan takip edebilirsiniz.







Dalton Kozmetik yetkilileri bizimleydi, bize ürünlerin deneme boylarından getirmelerinin yanı sıra hepimize ücretsiz cilt bakımı hediyesi verdiler. Cilt bakımı yaptırınca detaylı olarak anlatacağım.

dalton kozmetik


Dalton Kozmetik, denizlerden ilham alınarak üretilip geliştirilmiş. Cilt bakımı için sabırsızlanıyorum çünkü firmayı daha önceden bilen arkadaşlarım kalitesinden bahsetti ve merakım tavan yapmış durumda.

omo

Omo bizlere iki adet sıvı deterjan yollamıştı. Siyah kıyafetler için olanı favorim.

lav
Yılbaşı sofrasına çok yakışacak Lav kadehlere,aşık oldum desem yeridir. 

pakmaya
Mutfağın yıldızı Pakmaya bizlere kocaman bir paket yollamış. İçinde yok yok! Hepsini deniyorum ve ınstagram hesabımda paylaşıyorum. Instagramdan takip etmeyi unutmayın lütfen :))

bin boğa bal
42 yıllık bir geçmişe sahip olan BinBoğa Bal bizlere çok şık bir sunumla çiçek,çam ve kekik balı yollamış. Kahvaltıların vazgeçilmezidir ballar benim için.


lesoleil

Güneş görmeyen saçlar için üretilen Lesoleil şampuanı merak ediyorum bakalım cidden işe yarıyor mu? Evet benim saçlar kapalı değil ama dört duvar içinde çalışıyorum bir cam pencere yok ve dışarı çıkmadığım sürece güneş görmüyorum ://


mia organical

Denemeyi merak ettiğim diğer bir marka Mia Organical, deneme boy ürünlerinden memnun kalırsam tam boy ürün sipariş verebilirim.



prozinc

Prozinc markasına ait saç açıcı sprey yazın favorim olmuştu. Şimdi de saç rengini koruyan kinoalı şampuanı ve yağlı saçlar için olan şampuanı deneyeceğim.


bioderma

Bioderma bizlere yeni HydroBio serisinden tonik ve nemlendirici ürünler göndermiş ve evimizin miniklerini de unutmamış, ABCDerm markasından şampuan ve nemlendirici yollamış.

acnecinamide

Bir dönem severek kullandığım ama daha sonra denk gelip alamadığım Acnecinamide peelinge çok sevindim. Siyah noktalarımı ciddi derece geçirmişti.

topicrem

Kocaman bir Topicrem temizleme suyu, denenmeyi bekliyor.


revox

Şampuan ve diğer bakım ürünlerinden memnun kaldığım Revox,bizlere piyasaya yeni çıkan saç kremini yollamış. Bakalım kremi de sevecek miyim?


lindt

İşte bunlar hep aşk dediğim çikolatalarımız Lindt markasına ait. Paketin içi tam benlik, %70 ve %85 oranında kakao içeren bitter çikolatalar ve deniz tuzu içeren çikolata! Ayy ne güzel bir tat hepsi de benim :))


dermokil

Dermokil maskeleri ve şampuanları severek kullanıyorum zaten. Sevmeyeni var mı acaba?




El yapımı broş ve çam ağacı süsümüz Tasarım Dem imzalı. Keçe ürünler kış mevsimine sıcaklık katıyor bence. 




CupcakesAnkara, makaron ve cupcakeleriyle bizimle oldular. Cup cake mi nerede? Yedim bitanesi dayanamadım :))




Zarif bir hediye var sırada, gomlekchim.com tarafından blog isimlerimize özel işlenmiş mendiller benim çok hoşuma gitti. Özel dikim gömlekler yapan bir firma olan gomlekchim.com, çekilişle bir arkadaşımıza da hediye olarak 150 TL bütçeli bir gömlek dikecek merakla bekliyorum bende.





Yine bir el emeği Thinkpink  organizasyondan, keçe süsü ve kırmızı ojesiyle gönlümü fethetti ama asıl güzelliği etkinlik günü kafamızdan çıkarmadığımız kırmızı tüylü taçlarımızdı. Eline sağlık Gülhan'cığım.

ekoz

Severek kullandığım dolap kokuları Ekoz Kozmetik  imzalı. Gördüğünüz yerde alın, banyoda yada dolaplarınızda kullanabilirsiniz. Ferah ve güzel kokuları var.


mustela

Bebekler için özel üretilen Mustela şampuan yeğenim için beklemede :) 


tatımo

Tatlımo bizlere kahvaltı sonrası kahve keyfimizin yanında yememiz için o meşhur ve leziz keklerinden çikolatalarından gönderdi.

Etkinlik günü her şey çok güzeldi. Ebru arkadaşıma ve sponsor olan firmalara bir kez daha teşekkür ederim. Ürünleri denedikten sonra yorumlayacağım. 

10 yorum:

  1. güle güle kullan Senacım Lav kadehlere bayıldım kırmızı kırmızı tam yılbaşına göre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Laf aramızda bende en çok onları sevdim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan öpüyorummm :)

    YanıtlaSil
  3. The post is amazing! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil
  4. Harika bir etkinlik olmuş hediyelerini güzel günlerde kullan:))

    YanıtlaSil