18 Kasım 2014 Salı

ECOWELL YÜZ TONİĞİ

Selamlar :))

lila kutu ecowell

Ecowell ICEA sertifikasına sahip bir Türk markası. Ürünün yıkama jelini daha önce yazmıştım,buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Ecowell yüz toniği içerisinde papatya özü ve organik mersin suyu barındırıyor. Mersin suyu nedir diye araştırdığım zaman yağlı ciltlere uygun antiseptik bir su olduğunu öğrendim. Üründe zaten yağlı ciltlerin sivilce ve siyah nokta problemlerine karşı uygun olarak üretilmiş. 150 ml olan ürünün kabı benim hoşuma gitti,püskürtmeli şişede ve ne kadar isterseniz o kadar kullanabiliyorsunuz.Dilerseniz yüzünüze püskürtün,isterseniz bir pamuğa sıkarak cildinize uygulayın.

lila kutu ecowell
Ürün içeriği bu şekilde içerisinde az miktarda alkol barındırıyor. Tahriş olmuş cilt üzerinde kullanılmamalı. Ben yüzümü yıkayıp makyajımı sildikten sonra bu ürünü yüzüme püskürterek kullandım Kullandığım süre boyunca ekstra bir sivilce ve siyah nokta sorunu yaşamadım. Siyah nokta oluşumunu engelliyor mu bilemem ama cildi canlandırdığını söyleyebilirim. Kullandıktan sonra cildimin ferahladığını hissettim ve çevremdekilerin de canlı bir görüntüye sahip olduğumu onayladı. Temiz içerikli bir tonik arayışındaysanız bu ürünü tavsiye ederim. Ürün Lila Kutuda 39.90 satılıyor.

14 yorum:

  1. Canım ben de Ecowell Portakal özlü yüz temizleme jelini kullanmıştım, evet ürün güzel, ferahlık vericiydi ama benim cildim o kadar hassas ki, bende sivilcelenme yaptı maalesef, tabi sadece bu üründen değil herşeyden aslında olabiliyor:)
    yazı için ellerine sağlık, öpüldün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben jeli de kullandığımda memnun kaldım,işine yaramadığına üzüldüm :(

      Sil
  2. Tam tonik arayışındaydım bu yazı üstüne gelmiş buna bakayım bir ara =)

    YanıtlaSil
  3. Ben de kullandım bu toniği. Kokusu hariç sevdiğim bir ürün oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koku hassasiyetim yok, o sebeple beni rahatsız etmedi. Elimdeki tonikler bitince tekrar alacağım bir ürün :))

      Sil
  4. Ay cok merak ettim iyice bir inceleyecim bu toniği tatlım. Teşekkür ederim önerin icin :))

    YanıtlaSil
  5. Bu ürün o kadar mı iyi, ben de kullanmalı mıyım acaba? Çünkü nivea, loreal, diadermine vb toniklerden hiçbir etki görmedim ve toniklerin gereksiz olduğunu düşünmeye başlayacağım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve etkili bir ürün, umarım ihtiyaçlarına yönelik olur

      Sil