3 Eylül 2014 Çarşamba

ORGANIQUE YEŞİL & BEYAZ ÇAY VÜCUT PEELİNGİ


                                                                         Selamlar :))
Cilt bakımı ve vücut bakımı bir çoğumuz için vazgeçilmez bir rutindir. Bende cildime bakmaya,vücuduma özen göstermeye dikkat ederim.Sürekli hamamlara gidip kese yaptıramadığım içinde vücut peelingleri ile kendimi şımartırım.


Kendi sitesinden alıntı.
Organique markasına ait yeşil ve beyaz çay içerikli vücut peelingi firma tarafından gönderilmişti (yazısı için tık tık )


Şuan bende bu şekilde az kaldı :(( bitenler yazısı yazmaya hazırlanırken fark ettim, o kadar güzel bir ürün ki tek başına bir post konusu,bitenler yazısı içinde kaybolmasını istemedim. Çok güzel mavi bir rengi var ve yeme isteği uyandırıyor bende. İçerisindeki tanecikler çok yumuşak,cildimi çizmedi ve kızarıklık yapmadı. Az bir miktar ürün yeterli geliyor ve cildi temizlemesinin yanı sıra nemlendirici etkisi de var. Ürünü kullandığım zamanlarda duştan sonra bir losyon sürme gereksinimi hissetmedim.



 Sitesinde yazan bilgilere göreBu aromatik peeling cildi ölü hücrelerden arındırır. Doğal kafein mikrosirkülasyonu uyarır ve selülit oluşumunu engeller. Doğal polifenoller ciltteki damarları güçlendirir. Antioksidan içeren Beyaz ve Yeşil çay özleri, UV ışınlarından ve serbest radikallere karşı cildi korur. Cilt sağlıklı görünüm ve parlaklık kazanır.

Cildi ölü hücrelerden arındırdığı doğru,öyle ki kullandığım zamanlarda bebek teni gibi yumuşak ve parlak bir cildim olduğu doğru. Selülit oluşumuna engel mi ona yorum yapamayacağım çünkü düzenli spor yapıyorum ve selülit kremi kullanıyorum.
Şuanda organique.com.tr de indirmli olarak 36 TL ye satılıyor. Ürün 200 ml.
Beni bu güzel ürünle tanıştıran organique ailesine teşekkür ederim. 

6 yorum:

  1. Nasıl kokuyor acaba yogun mu kokusu merak ettim? :)
    Blogumdaki cekilişime sizi beklerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belirli bir kokusu yok Fulya Hanım, yada ben hissedemedim :))
      Geliyorum blogunuza :)

      Sil
  2. peelinglere bayılıyorum...merak ettim bir ara bunu da deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kredi kartımı sıfırladıktan sonra tekrar sipariş vereceğim bende,umarım sende memnun kalırsın.

      Sil
  3. Ayy bunu çok merak ettiiiim! Not alayım ben de;) Başka kokulu olanları da vardır sanırım onlara da bakarm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende alacağım farklı kokusundan çok şirin

      Sil