1 Ekim 2013 Salı

Betty Boop OJE

Selamlar :))
Bugün tırnaklarım da harika bir sonbahar rengi var. Ben bu tarz renkleri son bahar ve kış aylarında kullanmayı seviyorum.

 Tırnaklarımda 2 kat sürdüm ve yüzük parmağımın olduğu tırnağa stıcker yapıştırdım :)
 Tatlı bir kahve tonu olan oje. Benim bu aylarda sürmekten en çok zevk aldığım renklerden biri. Yazın cıvıl cıvıl olan tırnaklarım havaların soğumasıyla böyle oluyor.
 Ojenin yapısı opak ve kuruması hızlı, en önemlisi de benim en çok sevdiğim betty boop :) Bu ojeleri gratislerde bulabilirsiniz. 3 TL olması lazım fiyatının. Ama kampanyadan 3 al 2 öde yaptık biz :)
Renk 08 caramel latte ama ben burada çok iyi çekemedim :// kusura bakmayın kızlar.
Sizler seviyor musunuz betty boop'u?

8 yorum:

  1. Bende buna benzer coffeelatte rengi var byılıorum ben ama insanlar o ne yok gibi bi garip vs yorumlarını eksik etmiyorlar sagolsunlar :) Ama cok guzel cokta yakısmıs canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Bende çok beğeniyorum yok gibi değil aslında daha şık ve sade görünüyor bence

      Sil
    2. Bence de nude renk er zaman daha güzel duruyor...Seni mimldim tatlım :) http://mervelil.blogspot.com/2013/10/blogger-bulusmalari-mimi-sen-de-incel.html

      Sil
    3. Bende seviyorum canım nudeleri :) hemen geliyorum mim için

      Sil
  2. gulegule kullan cok guzel durmus tam sonbahar rengi:)
    mimledim seni bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım hemen bakıyorum mim için :)
      teşekkürler

      Sil
  3. Bu ojede agir bir uhu kokusu var farkettiniz mi yoksa sorun bende mi anlamadim. Benimkide caramel latte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar, bende senin yorumundan sonra ojeyi açtım kokladım evet uhu kokuyor ama sürerken hissetmedim ben.

      Sil