1 Temmuz 2013 Pazartesi

ALIŞVERİŞ VAKTİ

DOWN UNDER NATURAL'S ARGAN YAĞI

Selamlar :) Bir çoğunuzun bildiği ve severek kullandığı bir marka olan down under argan yağı saç bakım ürünlerini bende denemek istedim ve geçen hafta deneme boyunu satın aldım. Setin içinde ;
  • down under natural's argan oil şampuan
  • down under natural's argan oil saç bakım kremi
  • down under natural's argan oil duş jeli
  • down under natural's argan oil vücut losyonu
bulunmaktadır. Saçı kurutmadan temizleyen içindeki argan yağı ile bakım yapan ve dökülme karşıtı bir şampuan, bilen bilir benim saçımın döküldüğünü :( birde bunu deneyim dedim. Seyehat boyu olmasına rağmen 6 duşta kullandım memnun kaldım,saçlarımı iyi temizledi dolaşma sorunu çok yaşamadım, tam boyunu alacağım, kremiyle kullandığım için saçımı taramakta zorlanmadım ve yumuşacık oldu.
Duş jeli ve vücut losyonu ise olmasa da olur, Duş jeli cildi kurutmuyor ama kokusu yok :/ yada ben alamadım bilemiyorum. Ama seri olan ürünleri kullanmaktan zevk alıyorsanız yada, ben severim bu tarz ürünleri bana iyi geldi derseniz bir deneyin derim.
Sizler ne diyorsunuz bu seriye?

6 yorum:

  1. denemek istediğim ürünlerden cok merak ediyorum bu seriyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir dene canım bakalım sen beğenecek misin?

      Sil
  2. Ben de çok merak ediyorum. Denemenin bir zararı yok :)

    YanıtlaSil
  3. Fas'ta bile bizim ülkemizdeki kadar argan yoktur
    ben bu ürünlere inanmıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yoktur ve zaten gerçek argan bu kadar ucuz olmamalı :) ama yinede deneyesim var

      Sil