28 Haziran 2013 Cuma

VÜCUT SİMİ

PASTEL VÜCUT SİMİ

Herkese selamlar :)
Bugün sizlere severek kullandığım bir ürün olan Pastel Body Glıtter Işıltılı Vücut Jelinden bahsetmek istiyorum.
Ben bu ürünü yaz aylarında düğün dernek koşarken kullanıyorum. Mini bir elbise giydiysem bacağıma,varsa göğüs yada sırt dekolteme o da olmadı kollarıma sürüyorum :) İsterseniz gece dışarı çekerken sürülebilir ben öyle yapıyorum :))
Ürün içerisinde ne var ne yok bilmiyorum :/ fotoyu evde çektim yazıyı iş yerimde giriyorum :/ bu sebeple affedin :) Ama zararlı ne olabilir ki?
Ürün yüz bölgesi hariç tüm vücuda uygulanabiliyor. Fiyatını hatırlamıyorum ama çok pahalı değildi. Sizlerde benim gibi ışıl ışıl olmaktan hoşlanıyorsanız bu ürünü tavsiye ederim.
ışıldayan bir vücut için :)

2 yorum:

  1. Çok severim bu tarz ürünleri, benim de elimin altında bulunur her yaz. Bu da aklımda olsun :)

    YanıtlaSil