17 Haziran 2019 Pazartesi

PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI

Pembe Dünyam Blogger Sponsorları

İyi ki Anneme Çekmişim Blogger Etkinliği

PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI
PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI

Selamlar :))
Mayıs ayında Ümran arkadaşımın #iyikiannemeçekmişim etkinliğine katılmıştım ilk yazısını burada yazmıştım ancak sponsor yazısını bir türlü yazıp yayımlayamadım. Nihayet sıra sponsorlara geldi :))


İlk göstermek istediğim Trabzon doğal pazar firmasına ait kolot peyniri. Tadı biraz kaşar peyniri gibi, zaten taze kaşar peynirin akrabası galiba, mıhlama yapanlar için ideal bir peynir :) ben tost içinde tükettim çünkü mıhlama hakkında bir fikrim yok.


BARGELLO

Yaz ayları için bizi yalnız bırakmayan Bargello ailesi yeni çıkan parfüm ve deodarantlarını gönderdi.

PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI
MATTE LOOK

Saç ürünleri konusunda uzman olan Matte Look markası güzel bir seri göndermiş bizlere. Köpük, jöle ve spreyden oluşan bu seriyi ben çok sevdim. Saçlarımı yağlandırmadan güzel bir tutuş sağlıyor.


PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI
PERLAX

Doğal bir temizlik malzemesi olan Perlax bizlere harika bir sürpriz yapmıştı. Benim şansıma sıvı çamaşır deterjanı çıktı, aklım bulaşık deterjanlarında kaldı. Ekolojik dengeye uyumlu doğaya dost ürünleri kullanmak bizlere ve bizden sonraki nesillere fayda sağlar, bu tüketim bilincinin yaygınlaşması güzel bir haber ama ne yazık ki çok bir bilinçlenmede yok. 

PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI FAİRY

Yine mutfaktaki vazgeçilmez ürün bulaşık makinesinin yeni bebeği Fairy, Anti Mat teknolojisiyle bardak ve tabaklardaki parlaklığın bozulmasını engelliyor.


PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI INGLOT
INGLOT

Biz, makyaj bloglarının en çok sevindiren detaylardan biri de Inglot markasının kutusu oldu. İçinde çeşitli ürünlerin bulunduğu kutu bizi çok heyecanlandırdı. Detaylı incelemesi blogda olacak, harika ürünler var çünkü.


PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI

İsimlere özel yapılan her hediye beni ayrı sevindirir. Basmatik firması bizlere trend olan bez çantalardan göndermişti. Poşetlerin ücretli olması insanları bez torbalara yönlendirdi, ne iyi de oldu, sizde adınıza özel kişiselleştirilmiş bez torba isterseniz Basmatik ailesiyle irtibata geçebilirsiniz.

PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI
LAV

Vee, çeyizime sakladığım en nadide ürünlerden biri, Lav fincan seti. 6 kişilik can fincan seti renk renk ve çok güzel.


PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI

Yaz yaz bitmeyen etkinlik sponsorlarına mekan sponsoruyla devam edeyim :) Konya'da bulunan Deli Fırın isimli kafeyi not edin, yolunuz düşerse mutlaka uğrayın, geniş ve ferah bir mekan olan Deli Fırın'ın kahvaltısını ben çok sevdim. 

PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI
PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI

PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI
PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI


Sponsorların toplu gösterimi de bu şekilde burada dursun. Sevgili arkadaşım Ümran, çok emek vermişti güzel bir etkinlik için. Yazı ortasında tekrar teşekkür etmek istedim. Emekleri ve güzel samimi misafirperverliği için.



PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI

Masamızı çiçeklerle donatmayı ihmal etmemişti Ümran, Sukulent bahçesi tarafından bizlere gönderilen çiçekler evde yerini aldı, ancak bu fotoğraf karesi eve değil, etkinlik gününe ait ve o leziz kek de Ümran'ın el emeği.

PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI
REAL TECHNIQUES

Ve makyaj aşıklarının vazgeçilmez yardımcıları makyaj fırçaları ve en kalitelisinden Real Techniques Fırçalar, Limited Edition olan bu seri beni çok mutlu etti. Görsel güzelliğinin yanı sıra kullanım pratikliği ve kıl yapısıyla da kullanım kolaylığı sağlıyor. 

PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI
YVES ROCHER

Yves Rocher Ailesi bizlere Elixir Jeuness Güneş kremi ve konsantre şampuan göndermişti, Şampuanı daha önce denemiştim ama güneş kremini ilk kez deneyimledim.

PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI
YVES ROCHER ELİXIR JEUNESSE

Detaylı olarak Yves Rocher Elixir Jeuness 50 spf kremi yazacağım ama genel olarak kısaca bahsetmem gerekirse, krem aslında akışkan bir yapıda losyon gibi. Makyaj altına kullanılabilir ve ciltte parlama yapmıyor. Daha ne olsun :)

PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI
ZÜBER

Züber lezzetlerini sevmeyen yada duymayan kaldı mı? İçinde katkı maddesi ve şeker olmayan bu atıştırmalıklar herkesin favorisi. Tam set olarak gelen Züber lezzetlerini yemeye doyamadım. 



Elidor şampuanlar, yılların markası bizimleydi. 2 çeşit olan seriden benim favorim pembe olan.

V
REAL TECHNİQUES

Promani takma tırnakları harika, boyut olarak büyük yakışmaz mı dedim ama ınstagramda çok beğenildi.

PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI
PROMANİ

Promani kirpik kıvırıcı da çok güzel, kirpikleri kırmıyor ve zarar vermiyor.


PEMBE DUNYAM BLOGGER SPONSORLARI
EGOS

Yine çok sevdiğim bir marka olan, Egos ailesi bizimleydi. Egos saç köpüğü harika bir ürün, saçları besliyor mutlaka deneyin. Kuru şampuanı da denedim ve performansı gayet iyi. 

Konya'dan elimiz kolumuz dolu döndük Ümran'ın sayesinde :)) Detaylı olarak ilk önce yazmamı istediğiniz bir ürün var mı? 

3 yorum:

  1. Gerçekten Ümran bize harika hediyeler hazırlamıştı; ben de daha hepsini paylaşamadım; yavaş yavaş yazıyorum :) Güle güle kullan Sena'cım, çok öperim!!!

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canim beğenmene sevindim:)!!!♡♡♡ Kalemine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Keyifli bir etkinlik olmuş hediyelerinizi güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil